Da pendlinga er over trenger jeg ikke to av disse mekkestativene og selger derfor det ene. Superfornøyd med disse stativene. Det som selges er så og si ubrukt og ca 6 mnd gammelt. Prisene på bikeshop, sykkelkomponenter og birk ligger mellom 2400 og 3000, og jeg tenkte meg 1500,- for dette. Holder til i Sandvika utenfor Oslo, sender ikke.
Her er hva som blir skrevet om stativet.
Mekkestativ fra Amerikanske Feedback Sports av meget høy kvalitet. Solid, lett og kompakt. Pro-Elite er et knallbra mekkestativ for hjemme mekanikere og for de som er på farten. Takket være at den blir meget kompakt når den er slått sammen. Dette solide og bærbare stativet har et quick-release klemmehodet og med gummikjever som kan klemme over 2,6" rør, skånsomt. Stativet står støtt på nesten alle overflater med sine tre bein og takler sykler opptil 38.6 kg. Den er i tillegg svært komfortabel i bruk med en regulerbar arbeidshøyde fra 42" til 71". Konstruert med anodisert aluminiumsrør som ikke vil ruste.
Pro Elite modellen er designet for proffbruk og benyttes av mekanikere verden over.
Høydepunkter:
Hurtigkoblings klemme med gummikjever
Regulerbar arbeidshøyde
360 graders rotering
Kan pakkes sammen
Svært stabil og stødig
Spesifikasjoner:
Farge: Rød/Sort
Materiale: Aluminium
Arbeidshøyde: 1070 mm - 1800 mm
Mål slått sammen: 203 mm x 1168 mm
Vekt: 5.9 kg