Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Canyon Spectral CF 8 EX eller Trek Remedy 9 RSL?

Canyon Spectral CF 8 EX eller Trek Remedy 9 RSL? #2412501 06/06/2017 12:34
Fossi Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
Tittelen sier vel det meste. Jeg sikler på ny sykkel og dette er alternativene det har kokt ned til. Jeg har prøvd Remedy 9.8 og det var en flott sykkel, men jeg ble ikke helt frelst. Canyon Spectral har jeg aldri prøvd så det blir i så fall en overraskelse. Bruksområdet er stisykling på Østlandet, men håp om å komme på øvre tredjedel av resultatlista i tre til fire enduroritt i året. Prismessig vil de to syklene komme likt ut. Kom gjerne med erfaringer, synsing og påstander for og i mot.

Bikeless no more

If you ain't a cowboy,
you ain't nothing.
Re: Canyon Spectral CF 8 EX eller Trek Remedy 9 RSL? [Re: Fossi] #2412676 06/06/2017 23:28
S
SimonU Offline
Fersking
Fersking
S
Har hatt Remedy 9 RSL sjølv sidan september og er utruleg fornøgd! Vanvittig allsidig sykkel som likar seg aller best når det peikar nedover. Veldig riktige komponentar til prisen og alltid kjekt å kjøpe hos forhandler synst eg. Lyriken kan vera litt vrien å sette opp, men etter litt tukling går alt! I tillegg er det plass til hvertfall 2.8 dekk i både ramme og gaffel om du har lyst å prøve 27.5+. Sist, men ikkje minst: Viper red er kanskje ein av verdas finaste fargar!

- Ein dag utan sykling er ein dag utan meining -

Moderator  support