Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Sykkelferie i sydenlandet.

Sykkelferie i sydenlandet. #2411728 03/06/2017 07:39
T
tunvin Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
T
Trenger tips:
- Guttetur for 3-5stk i den klassiske 40årskrisa. Dagene skal fylles med treningsturer på terrengsykkel, avslapning ved bassenget samt å nyte god mat og drikke. Det vi da trenger er fint vær, hotell med basseng og god mat i nærheten, massevis av terreng egnet for formålet. Vi snakker grusvei/stisykling, og ikke downhill. Må selvfølgelig være mulighet for å leie sykler av ok+ kvalitet. For landeveisgutta finnes det vel masse ferdigsydde opplegg for dette. Kanskje gjør det i terrengformat også?

Noen som har prøvd noe lignende, og kan anbefale reisemål/opplegg?

Re: Sykkelferie i sydenlandet. [Re: tunvin] #2411735 03/06/2017 08:32
U
universalis Offline
Ringrev
Ringrev
U
Har vært på familieferie rundt Gardasjøen. Syklet ikke, men har sett at svært mange har gode erfaringer med leie av sykkel, guide og sykling i det området. Gode strender langs sjøen også. Stisyklingen skal være fantastisk.

Fins en rekke tråder på forumet om reisemålet.

Jeg skal dit en eller annen gang...

PS! For øvrig veldig fint på landevei også

Div. sportsremedier ...
Re: Sykkelferie i sydenlandet. [Re: tunvin] #2411740 03/06/2017 08:56
olechr Offline
More than words
More than words
Jeg har vært ganske mange steder rundt omkring, men er lite som slår Riva del garda mitt på sommeren. Rolig, mye bra mat, god kaffe, vann, fjell, masse sykkelbutikker. Jeg har ikke vært på et sted enda jeg trives bedre. Skal jeg anbefale hotel ville jeg bodd på Astoria Park hotel. Rett utenfor sentrum (men man går inn). bra baseng, bra rom generelt veldig bra.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå