Er ikke 100% sikker på at jeg skal gjøre det enda, men jeg vurderer å selge min Ibis HD3.
Prisestimat: 33500 kr.
Rammen er ny i august 2016, delene er stort sett fra våren 2015, noen nyere.
Specs:
- Ibis HD3 str L, svart
- Fox 36 RC2 gaffel med 15 mm QR. (siste service januar 2017)
- 2016 Fox Float X bakdemper med Cyklon Protune (siste service januar 2017)
- XX1 gir og skifter (har nylig byttet kjede) 30T klinge.
- XTR M988 trail bremser (tilnærmet nye bremseklosser foran og bak)
- 180 mm bremseskiver foran og bak
- Next SL krank (ny sommeren 2016)
- Dogstar bygget Hjulsett, Hope pro2 nav med Nextie 35 mm karbonfelger (29 mm innvendig bredde. Som nevnt i feil/mangel-listen under er det en skade på bakhjulet.
- 50 mm Atlas stem 35mm diameter
- 800 mm Raceface SixC styre
- Raceface Half-Nelson holker
- Dekk: Nye Magic Mary Snakeskin foran og Hans Dampf Supergravity bak
- I tillegg følger det også med en utrolig snasen liten skreddersydd rammeveske. Jeg får plass til slange/dekkspaker/multitool/sykkelmultitool/dynaplug/kjedelink/CO2patron og munnstykke, eventuelt en liten pumpe. #sykleutensekk.
- Det følger også med et komplett sett med lager til rammen som kan byttes den gangen behovet skulle oppstå.
Sykkelen er generelt i veldig fin stand, de eneste manglene for øyeblikket er som følger:
- Karbonfelgen på bakhjulet har fått seg en liten smell, og har dermed en bulk som kan sees på et av bildene i det linkede google-albumet. Hjulet har fungert prikkfritt etter dette, men det må nok påberegnes et nytt bakhjul etterhvert.
- Reverben har noen mm sig, men fungerer ellers prikkfritt.
-Fox 36 gaffelen fikk seg en liten ripe på innerbeinet etter en tåpelig stillestående velt nå i vår. Ripen har blitt pusset ned etter Cyklon sine instruksjoner og gaffelen fungerer prikkfritt.
Send en PM hvis du skulle være interessert, så kan vi eventuelt ta en telefonsamtale når det passer.
Link til litt flere bilder:
https://goo.gl/photos/CobDWQ9SgHEeeFJt5