Den gode gamle birkensykkelen min er nå pensjonert. En highend karbonramme; Scott Scale Ltd 2006 str. M vurderes derfor solgt med Ritchey WCS carbon og XTR forskifter.
Da er første del av nasjonaldagen tilbrakt i garasjen...
En av disse rammene skal ut (jeg har vært like godt fornøyd med begge, skal beholde en av de selv). Er åpen for bud på begge, det ligger vel i kortene at jeg forventer en høyere pris på Scale Ltd enn kinaramma
Scale veier snaut 1.100g. Disc only. Ramma har en litt løs festemuffe til fremre flaskeholder (forsterket denne med strips før Birken for noen år siden, kom aldri lenger....). Den kan sikkert limes. Selges med pinne og forskifter som avbildet.
Kinaramma veier ca 1.200g MED integrert setepinne og Tune stubby, dvs i praksis rammevekt på rett over kiloen. Fester for både V og disc. Setepinne er kappet til 71-72 cm over cl krank (med SLR), men kan forhøyes med vanlig 31,6 pinne. Ingen feil/mangler så vidt jeg vet. Selges med Tune stubby
Har ymse lette styrer/stem (25,4) og sikkert noe annet morsomt stash som kan selges med