Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stier i nærheten av dyreparken Kr.sand?

Stier i nærheten av dyreparken Kr.sand? #2401107 26/04/2017 19:07
L
larsove Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
L
Vi tenkte oss til Dyreparken i helgen og lurer på å ta med sykler. Er det noen fine stier i nærheten? Helst i syklebar avstand, men kan også kjøre litt om nødvendig. Håper på rask respons fra lokalkjente!

PS: Stier for voksne altså. Ettåringen må vente noen måneder før han kan bli med.

Re: Stier i nærheten av dyreparken Kr.sand? [Re: larsove] #2401118 26/04/2017 19:30
Lars V Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: larsove
Vi tenkte oss til Dyreparken i helgen og lurer på å ta med sykler. Er det noen fine stier i nærheten? Helst i syklebar avstand, men kan også kjøre litt om nødvendig. Håper på rask respons fra lokalkjente!

PS: Stier for voksne altså. Ettåringen må vente noen måneder før han kan bli med.
Arendal med tungvekteren er 40 min unna. Står høyt på min ønskeliste, men er kanskje hakket for langt unna..

[Linket bilde fra veloviewer.com]
Re: Stier i nærheten av dyreparken Kr.sand? [Re: larsove] #2402046 29/04/2017 21:28
Cervin Offline
Veteran
Veteran
Flust med sti i kristiansand.
Spør på Facebook gruppa "stisykling i krsand" så er det som regel alltid noen som blir med på tur.

Jeg er dessverre bortreist til i morra. Men kan nevne jegersberg, bymarka som er rett rundt byen. På Dønnestad skal det være noe bra (halvveis til flyplassen så veldig nære dyreparken) men de har jeg ikke sykla selv.

Always looking for the next trail.

Kristiansand Sykkelpark

Moderator  support