Ohoi allvitende forum!
Har i flere år brukt inear varianter i alle prisklasser og kvaliteter, men vurderer å prøve noe grøvre.. har en tendens til å rett å slett få vondt i øregangen etter 1,5 timer eller så..
Bruker forholdsvis mange timer i måneden på fly, så ser på varianter med støyreduksjon. Tenker at det også er digg f eks når man sitter på flyplassen og kanskje har mulighet til å få unna en time jobb, men blir distrahert av støy og bråk rundt.
Foreløpig har jeg landet på Bose QC35, og vurderer å dra i avtrekkeren ganske kjapt, siden Expert har 20% på alle hodetelefoner ut helgen..
Men hva annet bør jeg vurdere, er det noe annet jeg bør vurdere i det hele tatt? Kan gjerne spare penger, men om jeg sparer en høvding og får et kjipere produkt er det ikke interessant. Kan jeg få noe bedre?
Etter mange år som konkurranseskytter har jeg ikke den beste hørselen, så feinsmecker lyd som kun kan skilles ut av de som er direkte arvinger av Mozart og resten av komponist slekta er unødvendig... sånn sett er sikkert bose sine overkill deluxe også, men støyreduksjonen på de er jo helt rå...
Hvis det mot all formodning skulle være noen som har forslag til noe in ear jeg må se på, så kom med det og... men jeg vil ikke ha noe bøyler rundt nakken eller fikkel... og jeg vil ha støyreduksjon, en del av bruken er rett og slett for å slippe støy, ikke for å høre på musikk.

men mtp plass i PC veska er jo plugger helt klart å foretrekke..
Kom med forslag, jeg vurderer alt og venter i spenning på hva folket har å foreslå!!!