Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Midtlivskrise i titan – en byggetråd

Midtlivskrise i titan – en byggetråd #2396830 12/04/2017 11:11
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Jeg vet ikke helt om jeg kvalifiserer til betegnelsen old school, men kan vel trygt si at jeg har vært en smule utdatert på sykkelfronten ganske lenge nå. Investeringene som ble gjort ved årtusenskiftet har vist seg å være såpass bra, og bruken ikke nok til å rettferdiggjøre nyanskaffelser, så det har blitt med disse. I et forsøk på å modernisere meg selv ble denne bygd for noen år siden: Cannondale Optimo byggetråd og selv om nykommeren med fordel kunne ha blitt brukt mer så ga prosjektet mersmak. Tanken på å begi seg ut på et nytt prosjekt virket forlokkende , og som dere kan se av sykkelparken så kan den virke en smule ensidig:

Dean Scout (satt opp for bruk på rulle for anledningen), Kona Heihei (fungerende asfalt-sykkel) Cannondale Optimo (alt annet).

I forbindelse med en nært forestående midtlivskrise gikk tankene i retning av dette var noe man kunne unne seg selv – you’re worth it som reklamen sier. En av de første mulighetene jeg vurderte var å modernisere Dean-rammen og så bygge videre på den. Kjemperask respons fra fabrikken, selvfølgelig kunne de gjøre de nødvendige tilpasningene – de hadde en ferdig pakke hvor de fjernet canti-fester, bytte ut all kabelføring, sveiset på skivebremsfester, shinet rammet og satt på nye dekaler – alt dette til bare 600 USD. Ikke helt avskrekkende, men i tillegg kom frakt til og fra USA samt at den norske stat vil ha sin del av kaken. Selv om det var mye nostalgi knyttet til denne så var det rett og slett ingen måte å rettferdiggjøre denne typen summer på rammen alene. Geometrien var utdatert og den var akkurat litt for stor til at jeg trivdes 100% på sti med den. Perfekt på grusveier og harde underlag, men ikke helt optimal ellers i terrenget. Dermed gikk luften litt ut av ballongen… helt til en annonse dukket opp på forumet. Ganske enkelt den perfekte rammen. Fantastisk hyggelig eier som kviet seg for å selge, men vi ble enige til slutt og ramme pluss flere gromdeler ble pent pakket sammen. Så hva ble utgangspunktet for dette prosjektet? 29” eller 27,5”? Fulldemper? Carbon? Det var i hvert fall noe som fikk hjerte til å banke litt ekstra, og fremfor alt lovet eierglede over alt annet:

Et nydelig ivaretatt eksemplar av en Seven Sola Olympic, 26” titan hardtail. Kanskje ikke akkurat tilskuddet som gjorde at sykkelparken min ble drastisk mer allsidig, jeg hadde tross alt tre mer eller mindre tilsvarende sykler allerede, men kan man egentlig få for mange hardtails? Og betyr det egentlig noe når man ser hvor utrolig vakker denne rammen er? Ikke den verste når det gjelder vekt heller:

Dette er da med Chris King styrelager og XTR 980 fremskifter fortsatt påmontert.

Dette kjøpet fant sted for alt for lenge siden, sommeren for snart to år siden. I mellomtiden har en møysommelig plan blitt lagt, deler blitt anskaffet litt etter hvert, og nå, etter alt for mye om og men så kan jeg endelig begynne selve byggeprosessen.

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2396849 12/04/2017 12:28
mtbmaniac Online
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Topp, gleder meg til mer! Flott ramme som kan vare "for alltid".
Fortell gjerne mer om Deanen underveis også, med bilder?

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: mtbmaniac] #2396909 12/04/2017 17:54
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Takker for hyggelig tilbakemelding, og håpet er selvfølgelig at denne sykkelen blir "The One". Lover å komme tilbake til Dean'en - den har fått en noe overraskende plass i dette prosjektet, så det blir bilder og mere til der veldig snart.

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2397305 14/04/2017 14:43
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Det kan være hardt å argumentere for å være konservativ, bakstreversk og generelt utenfor nye trender, men når det gjelder det å holde seg til 26” så er det en aldri så liten gevinst der. Glem mindre detaljer som at man allerede når ser et begrenset utvalg av de riktige dekkene – den tid den sorg. Oppturen kommer når man kikker innom Bruktmarkedet og finner knallgode hjulsett til nesten ingenting rett og slett fordi det blir bare liggende å samle opp støv rundt omkring. Det er i disse øyeblikkene man kan smile ekstra bredt og gjøre noen skikkelige kupp. Jeg må innrømme at jeg har siklet litt på fancy karbonhjul og tenkt at det hadde jo vært perfekt til et slikt prosjekt som dette. Jeg var i hvert fall helt sikker på at jeg ville gjøre en innsats for å at hjulene skulle stå i stil med resten av sykkelen. Jeg så for meg en rekke ulike løsninger, men jeg er ikke i tvil om at hjulsettet jeg endte opp med er bortimot perfekt:

Jeg har stor tiltro til håndverk, også når det gjelder hjul – og takket være at alle andre hopper over på nymotens hjuldimensjoner kunne jeg sikre meg et Dogstar hjulsett til prisen av de billigste fabrikkhjulene. De har nok noen år på baken, men de er god stand, lette og virker å rulle utrolig godt:

ZTR 355 på Extralite Ultrahub – ukjent hvilke eiker. 1260g.

Men jeg kommer nok kun til å bruke bakhjulet i første omgang. Skulle ønske jeg kunne ta meg råd til å få fremhjulet bygget opp hos Dogstar også, men det får nok vente til en gang man får igjen ekstra mye på skatten. Jeg skal nemlig bruke dette hjulet på denne sykkelen:

Redigert av Nod; 14/04/2017 14:49.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2403160 03/05/2017 19:13
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Som navet i foregående post tilsier (Tune Cannonball dersom det ikke var opplagt) så er planen at fronten skal se ut noe i retning av det her:

Gaffelen er en Lefty SL 110, og den passer simpelthen helt perfekt på rammen sammen med Chris King lageret – stort nærmere 137mm er det vanskelig å komme. I tillegg til å være en helt fantastisk konstruksjon så er det mange som skryter disse gaflene opp i skyene. Jeg har aldri prøvd en slik gaffel selv, men jo mer jeg leser om disse jo mer fascinert blir jeg. De virker nesten unødvendig komplisert, ser ut som om de bryter med alle naturens lover og samtidig gir denne gaffelen en kvalitetsfølelse av de helt sjeldne (ok, det er mulig jeg er en smule subjektiv her). Alt det her kommer jo selvfølgelig ikke helt uten konsekvenser – det er en 26” gaffel, og ikke den siste Cannondale laget, så den har ligget lagret en stund. Med andre ord trenger den en service, og for første gang tror jeg det er en jobb jeg skal sette bort, selv om internett er full av folk som mer eller mindre vellykket har gjort dette selv. Jeg har nok undervurdert litt hvor komplisert denne jobben er, for etter å ha sjekket litt virker det som om gaffelen blir sendt rett til nærmeste service senter så fort man må fikse litt på nål-lagrene. Det er mulig de ikke trenger å skiftes, men en skikkelig overhaling må de nok ha, så dersom noen har anbefalinger av folk som gjør slike jobber i Drammen/Oslo-området er jeg veldig åpen for forslag. Hvis ikke så er nok 88-Aid i Tyskland neste alternativ, men så langt har de ikke svart på epost-henvendelser, og jeg er ikke veldig lysten på å sende gaffelen uten å ha snakket med de først (skjønner heller ikke helt systemet der, virker som om man kjøper og betaler typen service man skal ha på nettsiden, og så sender gaffelen, samtidig står det at de kjører diagnose-delen sin først for å finne ut hva du trenger… virker litt selvmotsigende). Som sagt – dersom noen har gode råd her så er jeg lydhør.

Fortsatt et lite stykke igjen før den er klar til å prøvekjøres – men det går sakte men sikkert fremover.

Jeg har også vært i kontakt med Mattias Hellöre på Experimental Prototype - deres styrerør i karbon for Lefty-gafler veier latterlige 84g, nærmere 200g mindre enn det Lefty-for-all oppsettet jeg sitter med. Til 180€ er det ikke direkte gratis, og det blir sikkert litt ekstra påslag i det pakken beveger seg over grensen, men jeg tror nesten jeg bare må ha det på denne sykkelen. Det er vel kanskje noe meningsløst når det gjelder ren bling-faktor, men en slikt vektbesparing må da bidra til å øke livskvaliteten på en eller annen måte, for ikke å snakke om at en sånn del er et samtaleemne man aldri kan bli lei av:)

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2411203 01/06/2017 11:08
jaknudsen Offline
Ivrig
Ivrig
Noe nytt her? :-)

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: jaknudsen] #2411355 01/06/2017 19:48
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Ingen kommer vel til å beskylde meg for å stresse med dette byggeprosjektet, men det går fremover. Venter på et par forsendelser nå, samt jobber fortsatt litt med å få gått over Lefty-gaffelen, men har noen deler klare, i titan selvfølgelig:

Seven sitt eget styrefremspring og seat collar, små kunststykker i seg selv som jeg fikk med da jeg kjøpte rammen. I tillegg så blir den satt opp med en Kent Eriksen titan setepinne. Flaskeholderen er en kina-variant som jeg har blitt knallfornøyd med, lett, solid, grei pris og i titan (selvfølgelig). Og så er det setet da, finnes vel omtrent like mange favoritter som det finnes modeller, men jeg har alltid funnet meg godt til rette på den opprinnelige Gobi Ti modellen. Har hatt et sete som jeg har flyttet rundt mellom syklene mine en del år nå, gleden var derfor stor når jeg kom over en NOS, med lappen fortsatt hengende på og greier, på Ebay. For anledningen en smule støvete, men det varmer hjertet at denne sykkelen får en helt flunkende ny Gobi.

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2415235 16/06/2017 12:51
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N

Det var på tide med en skikkelig krise i dette prosjektet, og sånn sett så rammer den kjernen også. Jeg har nemlig fått svar fra Eighty-Aid når det gjelder gaffelen min, og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre:

Total pris på hva som må gjøres for at min Lefty 110SL skulle bli up-to-date og skikkelig funksjonell - intet mindre enn 650€! Dette inkluderte alt mulig av servicer, ombygging til ny PBR demper, nytt Spring 2 Air system...the works.

Spørsmålet er nå - hva gjør jeg? Jeg skal kjøre 26", jeg har tenkt at Lefty er litt av det som gjør denne sykkelen spesiell, men det er også vanvittig mye penger.

Redigert av Nod; 16/06/2017 15:14.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2416304 21/06/2017 08:53
gauter Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Kult å følge med på prosjektene dine - og stas å se igjen den fine Pace-gaffelen, den gjør seg veldig godt hos deg, ser jeg!

Kjipern med kostnadene knyttet til fiksing av Lefty.

Uansett, og hvis du ikke allerede har: Til denne tror jeg du har lyst på et par superlette, røde Hope Floating-skiver, for eksempel i 160/140 mm f/b. Og det har jeg tilfeldigvis liggende og "flyte".

Gaute
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: gauter] #2416543 22/06/2017 08:25
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Hope klinger da fortsatt godt, gjør det ikke? Har sett på Ashima Airotor som lette, og tilsynelatende gode, skiver, men ikke bestilt noe enda. Kanskje jeg må ta en tur opp til gamle trakter igjen... flytende bremseskiver gir jo gode assosiasjoner til svunnene motorsykkeltider.

Hadde også en relativt sen kveld med mye god drikke hvor innsikt og beslutningsevne fikk et betydelig løft. Merkelig nok finnes det jo knapt nok 26" dempegafler på markedet, og dersom man skal være litt kresen på det er det enten ingenting eller relativt dyrt. Mange tar jo mellom 3 og 4.000,- for DT Swiss XRC gaflene fortsatt for eksempel, og det ser ut til at service ikke er superenkelt der heller. Når jeg på toppen av det hele allerede har lagt ned en del både i selve gaffelen og fremhjulet...på det tidspunktet virket det i hvert fall svært logisk at det beste ville være at denne sykkelen får en i mine øyne sinnsykt dyr gaffel-løsning. Jaja, dette er min siste sykkel noensinne tross alt, og feriepengene kom nettopp inn på konto.

Nå blir det enda mer venting, et par andre småting har tatt betratkelig lengre tid enn forventet også, men heldigvis har jeg fortsatt en sykkel som fungerer upåklagelig...hvorfor jeg da trenger en til er selvfølgelig et mysterium:)

Redigert av Nod; 22/06/2017 08:48.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2416672 22/06/2017 14:43
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Nod
... Jaja, dette er min siste sykkel noensinne tross alt, ...

Hvorfor det? Underlig logikk ...

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2416709 22/06/2017 19:55
larsb Offline
Bjolsen Zeit
Bjolsen Zeit
.

Spørsmålet er nå - hva gjør jeg? Jeg skal kjøre 26", jeg har tenkt at Lefty er litt av det som gjør denne sykkelen spesiell, men det er også vanvittig mye penger.

Jeg har hatt min Lefty hos Eighty-aid og fikk gjort masse for mindre penger enn det du blir forespeilet, men min Lefty er en 2012 modell. Men hovedsaken var at Eighty-Aid gjør virkelig bra jobb, for meg tilpasset de og satte opp etter spørreskjema med vekt, sykkel og hvordan jeg skulle bruke den, Den var spot-on når den kom hjem, og det lufttrykket den hadde da har jeg brukt siden. Så har du sendt den avgårde får du en toppgaffel tilbake.

Hvis du har drøyd den delen like lenge som resten av prosjektet ditt ( ICON_WINK ) kan du ta en tur i tunnelen og levere gaffelen til Claes Henrik på http://www.claeshenriksykkel.no/ som er sertifisert på alt som begynner på Lef... Han er flink, presis har tilgang til alt han trenger og gjør en veldig god jobb han også. Etter innledende tur til Tyskland er det i Drøbak min gaffel drar på spa nå,.

Lykke til med prosjeket
LarsB

Redigert av larsb; 22/06/2017 19:56.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: larsb] #2417010 24/06/2017 10:23
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Det henger nok mye sammen med årsmodell, innmaten i min gaffel er fra 2009, og har den ligget lagret så lenge som den jeg har virker Eighty-Aid sin konklusjon troverdig. Claes Henrik var en av de jeg har vært i kontakt med tidlig i prosessen, men når det gjaldt min gaffel måtte han sende den til Danmark (mulig det igjen er knyttet til årgang) selv om det kun var snakk om bytte/vedlikehold av nållagrene. Nå har Tyskland fått grønt lys, og som du nevner virker de svært grundig når det gjelder det å sette opp gaffelen slik at den passer deg best mulig, men med ny innmat så er det jo håp for at jeg kan benytte meg av Drøbak i fremtiden.

Venter spent på fortsettelsen.

Redigert av Nod; 24/06/2017 11:58.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Garpen] #2417015 24/06/2017 10:49
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Sitat: Garpen

Hvorfor det? Underlig logikk ...

Er vel neppe første gangen min logikk har vært karakterisert som underlig, tanken her var vel mer en selvironisk betraktning rundt det faktum at det er enklere å rettferdiggjøre en relativt stor investering for seg selv dersom man kan tenke seg at dette er en sykkel som ikke skal byttes ut (med det første). Vi har vel alle møtt oppgraderingsspøkelset så mange ganger at vi vet at "min siste sykkel" kun er en teoretisk utopi:)

Redigert av Nod; 24/06/2017 12:00.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2421139 14/07/2017 19:17
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
På tide med noen bilder igjen, i beste makeover stil:

FØR:

ETTER:

Og bare for å gjøre ting litt forvirrende, en før til:

Og enda en etter:

Ganske fornøyd med resultatet. Ekstra klarlakk for å sørge for at de ikke tar for mye skade av gnikking, så gjenstår bare spørsmålet om jeg skal ha på merker eller ikke...

Vedlegg
RF Next SL krank - pre.jpg (112.02 KB, 1272 nedlastinger)
RF Next SL krank - post.jpg (132.45 KB, 1272 nedlastinger)
Syncros Revolution krank - pre.jpg (119.27 KB, 1240 nedlastinger)
Syncros Revolution krank - post.jpg (111.72 KB, 1279 nedlastinger)
Redigert av Nod; 14/07/2017 19:20.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2427406 09/08/2017 18:50
jaknudsen Offline
Ivrig
Ivrig
Synd at alle bildene er borte!

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: jaknudsen] #2428389 11/08/2017 15:31
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Merkelige greier, ser ut som om det ikke var veldig populært å linke bilder fra Photobucket...og her trodde jeg det var litt av poenget med en slik side. Hadde ikke fått med meg at bildene hadde blitt fjernet, og man kan jo ikke ha en byggetråd uten bilder, uansett hvor tregt det går. Jeg er på saken:)

Det ser ikke ut til å være så enkelt som jeg trodde, hvorfor i all verden forsvinner Redigerings-knappen fra eldre poster?

Redigert av Nod; 11/08/2017 15:38.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2428434 11/08/2017 18:46
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Merkelige greier, ser ut som om det ikke var veldig populært å linke bilder fra Photobucket...og her trodde jeg det var litt av poenget med en slik side. Hadde ikke fått med meg at bildene hadde blitt fjernet, og man kan jo ikke ha en byggetråd uten bilder, uansett hvor tregt det går. Jeg er på saken:)

Det ser ikke ut til å være så enkelt som jeg trodde, hvorfor i all verden forsvinner Redigerings-knappen fra eldre poster?

Photobucket vil ha mere penger ICON_LAUGH

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: RazeFaze] #2449336 06/11/2017 21:31
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
På tide med litt selvransakelse, en avsporing fra den opprinnelige byggetråden og trolig en liten dose blasfemi oppi det hele. Here goes… jeg synes hipster single speed bysykler ser kule ut. De er dønn upraktiske med sine smale styrer og jeg er ikke sprek nok til å kjøre uten gir, allikevel så er det noe ved de som gjør at jeg synes de er tøffe. Så når jeg kom over et landeveishjulsett med litt utradisjonelt oppsett på eikene hengende i garasjen til min kjære far så var det lett å få noen fikse ideer. Hva om man kombinerer landeveishjul og en 26” terrengramme? Når man i tillegg kunne finne et bullhorn landeveisstyre billig på Ebay (så sånn akkurat passe hipster-aktig ut) så måtte vel bare dette bli en suksess.

Sånn til å begynne med virket egentlig dette som en ganske god ide. Ramme og hjul fungerte jo godt nok sammen, cx-karbongaffel fra Kina tilnærmet gratis og på avstand så det jo ikke så ille ut heller. En liten strek i regning ble dette landeveisstyret, for det var to ting jeg ikke hadde forutsett. For det første var det jo klin umulig å lure bremsehendlene forbi bøyen på enden, de var faktisk bortimot umulig i det hele tatt å få de innpå styret… hvem Hadde vel gjettet på at landevei opererte med en egen standard her.

Mens man pønsket på en god løsning her så var det en seriøs utfordring med denne sammensetningen av deler – hjulet så ut til å passe aldeles utmerket i rammen, men plassering av kantilever-festene sørget jo for at bremseklossene bommet på bremsebanen. BMX sykler bruker noen enkle skiver for å kjøre andre typer bremser, men disse bygger bare litt over 10mm, for lite i dette tilfellet. Utallige varianter ble utforsket, men til slutt så det ut til at det kun var et alternativ – Paul Components og deres legendariske v-brems fra det glade 90-tall. 120 USD + frakt, svindyrt men tilsynelatende det eneste som ville gi meg bakbrems. Helt til jeg snublet over en Taiwansk bremseprodusent som skrøt av at deres v-brems var skreddersydd for nettopp 26” til 28” konverteringsprosjekt. 275,- inkl. frakt var også langt hyggeligere enn det amerikanske alternativet. Kvaliteten var kanskje ikke helt det på høyde med det råeste, men de fungerte, og ikke nok med det, prisen var for to sett bremser, det andre ble videreformidlet til et annet forummedlem som holdt på med et tilsvarende prosjekt. Så alt i alt en positiv overraskelse.

Selv om det største problemet lot seg løse så hadde jeg kjørt meg helt fast på denne styre-løsningen. Enden på visa ble å forkaste hele greia, i en kasse i boden fant jeg et nesten ubrukt Race Face styre, bakhjulet kom aldri til å bli noen single speed affære uansett, så man trålte Finn etter en bakveksler, en landeveiskassett og noen triggere. Andre småting ble anskaffet og min gamle Syncros Revolution krank gjorde seg klar for nok en runde etter en liten ansiktsløftning.

Hva skal jeg si…jeg endte ikke akkurat opp med det jeg hadde sett for meg i utgangspunkt. Når jeg ser på et gammelt bilde av Dean’en fra sin storhetstid så lurer jeg jo på om dette var så lurt allikevel…

Men jeg har lykkes i å gi nytt liv til en 26” ramme, den er en drøm på asfalt, så stiv at jeg sitter med følelsen av at absolutt all kraft går i bakhjulet. Aner ikke om det er stuerent på et terrengsykkel-forum, og jeg kan vel ikke akkurat lukke øynene for det faktum at uansett hvilke intensjoner jeg hadde så har jeg endt opp med å lage en hybridsykkel.

Kanskje ikke like kul som en hipster bysykkel, men den går som ei kule og DEAN-ramma har fått nytt liv. Nettopp det siste der betyr mye for meg, en slik ramme har vel tilnærmet null verdi på bruktmarkedet, men nå er den klar for nye år og jeg synes egentlig at sluttresultatet ble ganske bra.

Vedlegg
Hybrid - 1.jpg (285.33 KB, 773 nedlastinger)
Redigert av Nod; 06/11/2017 21:36.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2449366 07/11/2017 07:23
vids Offline
Ivrig
Ivrig
Synes den ser kul ut jeg ICON_SMILE
Dessuten har titan en egen kulhet, titanium for a new millenium som vi sa rundt 2000-tallet!

..Megatower v2..
::Vidar::
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2449373 07/11/2017 08:04
erikskon Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det der synes jeg ble en flott sykkel. En virkelig flott sykkel skal funke! Og så har du jo hatt et artig prosjekt ved å gjøre det så vanskelig. Det er jo mye mer moro enn å bare skru sammen standarddeler.

Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Nod] #2450232 12/11/2017 12:59
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Kanskje ikke like kul 105 ganger så kul som en hipster bysykkel, ...

Sånn, jeg måtte rette litt i teksten din.

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
Re: Midtlivskrise i titan – en byggetråd [Re: Garpen] #2450373 13/11/2017 11:16
N
Nod Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
N
Sitat: Garpen
Kanskje ikke like kul 105 ganger så kul som en hipster bysykkel, ...

Sånn, jeg måtte rette litt i teksten din.

Litt enkel korrektur og smilet ble manet frem på en mandag - ikke dårlig. Kan dog ikke gjøre annet enn å si meg enig, setningen ble mye bedre nå:)

Skal få tråden inn på rett spor snart - masse bilder som forsvant fra de første innleggene her, så da kan oppdateringer og nye bilder postes med god samvittig.

Moderator  support