Hei,
Selger min Seven Sola 26" håndlagede titanramme. Dette er en trippelbutted titanramme av ypperste kvalitet som veier meget respektable 1370 gram. Rammen er en drøm i bruk.
Materialkyndigheten til Seven kommer tydelig frem både gjennom hvor responsiv den er i teknisk terreng og hvor stiv den virker på lettere sti, grus og asfalt. Men det skulle da også bare mange; nyprisen på denne rammen er ca. 40 000 - 45 000,- kroner.
Seven er et amerikansk merke særlig kjent for høykvalitets titanium og stålrammer. Denne rammen har livstidsgaranti mot feil knyttet til materiale eller produksjon.
Rammen ble kjøpt i 2005, og brukt sporadisk som kosesykkel i fire sesonger. Siden det har den ligget lagret. Rammen fremstår som strøken. Chris King styrelageret er benyttet en sesong.
Rammen ble spesiallaget på mål for en person på 180cm. Den måler 18,9" fra senter krankhus til toppen av seterøret. Sykkelen vil generelt passe personer mellom 175cm og 186cm. Se også bildet for rammens nøyaktige mål.
Jeg ønsker helst å selge denne videre til en entusiast som er innstilt på å ta vare på den. I utgangspunktet kan en slik ramme vare evig.
Med rammen medfølger en lekker Seven seteklemme i titan og ulike dekaler.
Tenker meg kr. 10 000,- for rammen.
Henviser til Finn.no for bilder:
Link til bilder Ta kontakt over telefon 41006048 eller tobsat@gmail.com for en hyggelig sykkelprat. Jeg er ikke så ofte innom forumet lenger.
Hilsen Tobias