Selger min pent brukte Surly Straggler 2015 mod. (sort) kjøpt i fjor sommer, str. 54. Jeg er 180 og den passer godt til meg.
Jeg har satt på Schwalbe Marathon Supreme 35x700 dekk som ruller svært godt, og Tubus Disco bagasjebrett, ellers er alt utstyret standard. Tiagra CX-gruppesett (36-48 foran, 11-32 bak), Avid BB7 mekaniske skivebremser. Full spec i katalogen til Surly:
http://surlybikes.com/uploads/downloads/SURLY_2015_Catalog.pdf En svært fleksibel sykkel som kan brukes til omtrent alt, fra grusveier i marka, pendling i byen, til Norge på langs. Den kan også konverteres til singlespeed. Den tar dekk opp til 42mm og kan derfor lett brukes gjennom vinteren eller til grusracing/cyclocross - Surly Knard 41 dekk følger med til dette formål.
Sykkelen bare litt over et halvt år gammel og godt tatt vare på, men ramma har et par ubetydelige skrammer. Jeg selger den pga. overgang til en renere landeveissykkel. Nypris sykkel og ekstrautstyr i dag er ca 19.000,-. Selges for 13.000,-. Må hentes i Oslo.
2x Ortlieb Backroller og 1x Ortlieb styreveske i matchende gult kan også slenges med på kjøpet mot en god pris.
Bilde 1 er tatt for noen dager siden, bilde 2 fra tur Oslo - Molde i sommer med full oppakning.