Bygget denne i fjor. Basis er en Domane 4.5 med brudd i kjedestag fikset av Otto J. 4-serien til Trek har jo ekstern kabling så når jeg skulle konvertere den til elektronisk giring måtte jeg modde litt før Ultegra DI2 kunne monteres. Slangeløst ble det også på hjul fra Superstar Components. Første gang på racer for min del. Artig og lærerikt prosjekt.
Du kan koble til bilde som allerede ligger på nett eller legge inn bilde fra egen maskin.
Velg "Bytt til fullskjermvisning" når du lager innlegget.
Om du skal legge inn bilde fra nettet (der du måtte ha lastet opp bildet), bruker du funksjonsknappen for bilde (den med figurer i forskjellige farger) og legger inn adressen/link/url til bildet. Fungerer etter min erfaring kun hvis adressen ender på .jpg. Andre får korrigere om jeg tar feil.
Om du skal legge inn bilde fra egen maskin: 1. Skriv innlegget, velg Filadministrasjon og legg til bildet. Vær oppmerksom på at bildet ikke må være større enn 1.9 MB. 2. Trykk Send. Innlegget publiseres nå med bildet som et vedlegg som bare vises som en link/tekstrad. 3. Klikk på linken til vedlegget og kopier adressen fra adressefeltet i nettleseren når bildet kommer opp. 4. Gå tilbake til innlegget, velg Rediger, velg funksjonsknappen for bilde, legg inn adressen du har kopiert. Trykk Rediger innlegg. Da legges innlegget ut igjen med bildet synlig.
Samme som i fjor, men nye hjul. Min første landevei. Meget fornøyd, men sammenligningsgrunnlaget er jo ikke-eksisterende. Skal få byttet de stygge Mavic-QR'ene. Den gulfargen skjærer i øynene mine. Ikke at utseendet teller...
PS: Har ingenting i mot hverken Mavic eller gullfargen de benytter. Den passer bare ikke inn på denne sykkelen.
Vassb81: Sikkert bare lyset men de så litt pussige ut. er jo sånn 3d effekt på dem til vanlig
Du har nok rett. Jeg kjøpte felgene brukte og da var dekalene tatt av. Jeg bestilte nye vie ebay. Har muligens kjøpt noe annet enn "orginalen". Det er uansett enkelt å ta av da det ikke er lakkert over dekalene. Noen ganger vil jeg ta de av, andre ganger ha på. Fordelen er at jeg fikk med en haug med ekstra da jeg bestilte på nett. Har nok dekaler til å tape to tre felgsett.
chalshus, syklet du en prøvetur på den i Fredrikstad sentrum i firetida i går? Jeg så nemlig en fyr på en sånn Surly som skilte seg litt ut ... la ikke merke til fiolette nav, men den rammefargen, den gigantiske kassetten og styret med mye utoverbøy merket jeg meg der jeg satt og ventet i bilen ...
Etter uhell og ødelagt ramme, kjøpte jeg en Argon 18 ramme fra Unaas. Det er en Radon aluminium ramme med karbon baktriangel og gaffel. Sykkelen er satt opp med deler fra den gamle Canyon sykkelen. En herlig blanding av diverse og fungerer helt utmerket.
SRAM Force krank Campa hendler, bakgir og bremser Shimano framgir Easton EA90 RT hjulsett med 25 mm Continental GP4000
Bildekomposisjonsmessig skulle kjøkkenbenken helt klart ha vært ryddet og en passende (blank!) espressomaskin vært plassert ved siden av kjøleskapet. Men som nevnt, meget pen sykkel - stilig farge.