Blir et år til med den italienske elskerinna. Fått seg et Obermayer-sett til hverdagsbruk, slik at klatrehjula kan spares til de tøffe dagene, samt nytt sete på slutten av sesongen i fjor.
Re: Vis oss din 2017 racer
[Re: bza]
#238350314/02/201707:48
Disse skal få slite med meg denne sesongen. Så spørs det hvor lang tid det tar før innenriksministeren går i fistel over at husbondens 5 sykler lagres på loftstua under forklaringen: "Jeg driver å tar service på de, kjære."
Redigert av erlendisme; 14/02/201709:31.
Du ække voksn før du tør å være barnslig, gammelt jungelord
Disse skal få slite med meg denne sesongen. Så spørs det hvor lang tid det tar før innenriksministeren går i fistel over at husbondens 5 sykler lagres på loftstua under forklaringen: "Jeg driver å tar service på de, kjære."
Hun må jo se at du ikke er ferdig med servicen med den styretapen der...
Hun må jo se at du ikke er ferdig med servicen med den styretapen der...
I overkant dristig med grå tape, syns du? ;~}
Du ække voksn før du tør å være barnslig, gammelt jungelord
Blir et år til med den italienske elskerinna. Fått seg et Obermayer-sett til hverdagsbruk, slik at klatrehjula kan spares til de tøffe dagene, samt nytt sete på slutten av sesongen i fjor.
Vet ikke om et telles men gir det et forsøkt. bruker samme Bianchi sykkel som jeg gjorde for 3 år siden.
Bare at i år har jeg oppgradert endel. Ultegra Bremser Ultegra pedaler Lizzard Skin styretape Vredestein Fortezza Senso 700x25c Gummi forran og bak Weinmann win18 Hjulsett og garmin520 blir også mulig nytt sete før sesongen starter. så vil si det er nesten ny sykkel for 2017 sesongen.
Jeg har laget ramma selv, fra A til Å. (Bortsett fra lakkjobben som ble gjort av et lokalt karrosseriverksted) Gaffelen er en Columbus Futura. Hjulene er bygget av Dogstar. Meldte meg på et kurs på The Bicycle Academy: http://www.thebicycleacademy.org/ Den er laget med Colombus Spirit stålrør, designet etter mine mål og sittestilling og loddet sammen av meg selv - med kyndig veiledning av folka på Bicycle Academy naturligvis. Ramma veide vel 1,9kg når den var ferdig. Komplett sykkel tror jeg ble ca. 8,8kg hvis jeg husker rett. Alt i alt var det en utrolig artig og vanvittig tilfredsstillende ting å gjøre... :-)
Re: Vis oss din 2017 racer
[Re: okk]
#238580128/02/201712:12
Fy fader, imponerende! Fikk lyst til å bygge egen sykkel jeg og. Kommer neppe til å skje i løpet av de nærmeste 10 årene...
Sammenføyningene så jo supercleane ut, er det fordi man lodder istedet for å sveise? Eller sveiser man egentlig ikke rammer..? Et par ekstra close-ups fra sammenføyningene blir satt pris på