Cannondale Supersix Evo HM Dura Ace 2 Justert inn med Specialized Toupe 155mm sete, 120mm Syntace stem, FSA K-Force-styre og Rotor Power-krank.
Vekt som avbildet 6,8 kilo med to Arundel flaskeholdere og Specialized Turbo S-Works 26mm dekk.
####
Wow, BAD ASS Green !!! Den ser svart ut på Cannondale sidene. Barsk farge, GRATTIS, nå ble jeg misunnelig :-) .... ville ikke slette bildet ditt i svaret mitt ....
Redigert av EmilZipp; 07/02/201720:56.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Nyss ferdig med prosjekt basert på en eldre Scott CR1. Fin å se på, aner ikke om den er bra å sykle på før snøen forsvinner. Kommer sikkert til å dra med sykkelen ned til sommerferien i Nederland/Belgia om den ikke er helt krise å sykle på.
Nyss ferdig med prosjekt basert på en eldre Scott CR1. Fin å se på, aner ikke om den er bra å sykle på før snøen forsvinner. Kommer sikkert til å dra med sykkelen ned til sommerferien i Nederland/Belgia om den ikke er helt krise å sykle på.
Ikke noen ny sykkel i år heller. Samme 2013 Bianchi Sempre Pro 59 cm med 2009 Campa Super Record kompakt 175 mm, som etterhvert har fått 2014 Super Record bakgir, Record innmat i høyre girskifter og Chorus fremgir. Stronglight CT2 52/36 kranktannhjul. Campa Record setepinne, FSA K-Force 11 cm framspring, billig FSA Energy Compact styre med dobbel tape. Specialized Power Pro sete. Look Kéo Blade Carbon CR pedaler. Gylne Gutuer-proof Elite Cannibal flaskestativer. Hjul: Campa Shamal Ultra 2wf 15c 2014, DT Swiss RR1450 Tricon 2013, Campa Nucleon pariser ca. 2004, Campa Eurus 2003.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Wow, BAD ASS Green !!! Den ser svart ut på Cannondale sidene. Barsk farge, GRATTIS, nå ble jeg misunnelig :-) .... ville ikke slette bildet ditt i svaret mitt ....
Den kommer både i en svart/rød variant og i denne kalt Vulcan Green.
Den kommer både i en svart/rød variant og i denne kalt Vulcan Green.
Har du en kjapp dom over hjulene på Supersixen sykkeloyvind?
Redigert av pop; 09/02/201719:01.
Re: Vis oss din 2017 racer
[Re: pop]
#238256609/02/201720:01
Samme igjen i år, og ser for meg i mange år til. Holder på med litt småplukk, og ikke alt er på plass enda (beklager, men aldri hevdet å være fotograf)...
Siden Landevei skrev fordelaktig om Fuji Roubaix i fjor, min gamle Marvil "reisesykkel" begynte å gå opp i sømmene og prisen for siste 2016 modell på lager var latterlig lav gjorde jeg et impulskjøp av en Fuji Roubaix 1.5 i desember. Har satt på min gamle Dura-Ace krank, lirket inn en 11-32 kassett, satt på et sete jeg kjenner godt og liker, samt byttet Tektro bremser med et sett Ultegra jeg hadde i boden. Etter bildet er tatt har jeg og byttet til et Deda styre med en bøy som passer meg bedre. Prøveturene ble tatt i rundt Malaga første uken i januar og sykkelen passet meg bra, mulig jeg skal sette på et litt kortere stem, men trenger noen mil til først før jeg bestemmer meg. Ideen her er at alt trenger ikke å være veldig dyrt. Denne sykkelen er kjøpt for å være funksjonell, kunne puttes i bagen og tas med overalt uten at jeg skal være veldig redd for skader og brekkasje.
Redigert av Espen E; 13/02/201709:08.
- Ikke direkte fjærlett, men utpreget treg.... 2012 On-One Scandal 29", 2013 Genesis Equilibrium 20 m/Athena 11s, 2015 Fuji Tread 1.0 LE, 1984 Nishiki International http://instagram.com/esp1e/