|
|
|
|
På vei inn i kjøkkenjungelen, søker kart og kompas
|
Re: På vei inn i kjøkkenjungelen, søker kart og kompas
[Re: hanedalen]
26/01/2018 18:13
|
progres
Besatt
|
Besatt
Vi er nå i gang med planlegging av nytt kjøkken. Dette er mitt første ordenlige oppussningsprosjekt, er derfor rimelig nervøs for utfallet. Du skal bare innrømme det først som sist - (uten å ha lest hele tråden). det er madamen som bestemmer det hele! Gi deg . Og den som overlever en 'general'oppussing og samtidig bevarer et partnerskap har et godt forhold. Rule 1 2 og 3: la henne bestemme! Lev videre. Bit det i deg. Står midt i gjørma selv! Og GeirK - den tosken- førte til en påplussing på 30k bare for å sitte godt. Hm
|
|
|
[Re: Arne_And]
26/01/2018 19:11
|
baronKanon
Valgets kvaler
|
Valgets kvaler
Vår kombidamp og kombimikro går til maks 230*C, det er litt kjipt.
Godt poeng fra Øyvind ang veggene. Vi la tapet på veggen mellom under- og overskap (ja, vi er så gammeldagse at vi har overskap) og spesialtilpasset glass over der. Pent og tåler "alt". vi har tapet bak ovnen, men vi lakkerte medklar gulvlakk.
|
|
|
[Re: progres]
26/01/2018 19:32
|
Øyvind V
More than words
|
More than words
Vi er nå i gang med planlegging av nytt kjøkken. Dette er mitt første ordenlige oppussningsprosjekt, er derfor rimelig nervøs for utfallet. Du skal bare innrømme det først som sist - (uten å ha lest hele tråden). det er madamen som bestemmer det hele! Gi deg . Og den som overlever en 'general'oppussing og samtidig bevarer et partnerskap har et godt forhold. Rule 1 2 og 3: la henne bestemme! Lev videre. Bit det i deg. Står midt i gjørma selv! Og GeirK - den tosken- førte til en påplussing på 30k bare for å sitte godt. Hm Makan til råd da...  Jeg fikk bestemme så og si alt på vårt kjøkken. Det er jeg som lager maten, så da fikk jeg bestemme hvitevarer, bredde på steketopp, antall ovner, størrelse på vasken, belysning, ventilator osv. Ble veldig praktisk, men det ser ikke ut da. Neida 
Redigert av Øyvind V; 26/01/2018 19:33.
|
|
|
[Re: Øyvind V]
26/01/2018 20:31
|
progres
Besatt
|
Besatt
Makan til råd da...  Jeg fikk bestemme så og si alt på vårt kjøkken. Det er jeg som lager maten, så da fikk jeg bestemme hvitevarer, bredde på steketopp, antall ovner, størrelse på vasken, belysning, ventilator osv. Tyrann! Samme setting her, men hun bestemmer ! Sånn er det bare - for husfredens skyld. Kandiat for #metoo?
|
|
|
|
|
|
|