Har et eksemplar av den legendariske TC-1 bike case i brukbar stand til salgs.
Kjennere av denne kofferten er glade i å kjøpe reservedeler etter som diverse spenner og hjul går i filler under transport. Etter at reservedeler hos Oslo Sportslager ikke lenger var å oppdrive, ble rullen med gaffa-tape et essensielt produkt for å få pakket kofferten forsvarlig. Erfaringsmessig blir man fly forbanna av å forsøke å pakke ned en halvdemper i størrelse L i denne kofferten, og man blir ikke mindre hissig av forsøke å få ned en landeveissykkel med litt korte kabler - men det er mulig! Jeg har, uten unntak måtte ta en dusj etter at sykkel var pakket ned i kofferten, da man garantert blir gjennomsvett. Etter hvert har jeg gode erfaringer med et par glass rødvin før/under/etter nedpakking av sykkel.
Er dette produktet noe for deg? Da har jeg koffert stående i boden, som kan bli din for et par hundre kroner (kr 200). Kofferten er i rimelig grei stand. Såvidt jeg husker funker de fleste spenner og hele 75 % av hjulene under er intakte. Perfekt om du skal sporadisk skal frakte sykkel med fly og ikke gidder å bruke en formue på ny koffert.
Befinner seg på Bøler i Oslo og må hentes der. Jeg er behjelpelig med å bære den opp av boden om det skulle være nødvendig.
Redigert av Pett_er; 08/01/2017 16:07.