Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Lett 29" hardtail i Large med stiv gaffel ØK!

Lett 29" hardtail i Large med stiv gaffel ØK! #2366390 29/11/2016 17:56
otto Offline OP
Salmakersvenn
OP Offline
Salmakersvenn
Jeg har fått i oppdrag av min svoger å være behjelpelig med å skaffe en fin "asfaltracer".

Som overskriften antyder, er jeg da på jakt etter en LETT hardtail med stivgaffel i størrelse large eller 56. Skal stort sett benyttes på asfalt. Må ha 2x10, helst 26/39 foran og 11/36 bak. Helst XX. Må ha lett og stivt 29" hjulsett, og lette (gjerne italienske/tyske!) komponenter på ramme. Ramme bør være Scale RC/Premium, eller tilsvarende fra andre merker.

Sykkel trenger absolutt ikke være ny, men må være i veldig god stand! Ikke utkjørt drivverk!

Prisantydning: 25 - 30k

Ring (90680897)/PM/mail(otto.bp@frisurf.no), om du tror du har noe av interesse :-)

Mvh
O2

Redigert av otto; 29/11/2016 18:08.

Jaeger-Liteseat, carbon seat for bikers!
----------------------------------------
www.jaeger-liteseat.no
http://www.facebook.com/jaeger.liteseat
Re: Lett 29" hardtail i Large med stiv gaffel ØK! [Re: otto] #2366983 01/12/2016 20:50
otto Offline OP
Salmakersvenn
OP Offline
Salmakersvenn
Sitat: otto
Jeg har fått i oppdrag av min svoger å være behjelpelig med å skaffe en fin "asfaltracer".

Som overskriften antyder, er jeg da på jakt etter en LETT hardtail med stivgaffel i størrelse large eller 56. Skal stort sett benyttes på asfalt. Må ha 2x10, helst 26/39 foran og 11/36 bak. Helst XX. Må ha lett og stivt 29" hjulsett, og lette (gjerne italienske/tyske!) komponenter på ramme. Ramme bør være Scale RC/Premium, eller tilsvarende fra andre merker.

Sykkel trenger absolutt ikke være ny, men må være i veldig god stand! Ikke utkjørt drivverk!

Prisantydning: 25 - 30k

Ring (90680897)/PM/mail(otto.bp@frisurf.no), om du tror du har noe av interesse :-)

Mvh
O2

Det ser da ut som jeg har bommet ordentlig her. Det var ikke grusracer, men racer min svoger ville ha, så da er det bare å se bort fra denne ønskes kjøpt annonsen. Ny kommer :-)

Mvh
O2

Jaeger-Liteseat, carbon seat for bikers!
----------------------------------------
www.jaeger-liteseat.no
http://www.facebook.com/jaeger.liteseat

Moderator  support