2015 modell Ibis Mojo HD3 27,5 str Medium, farge Green Machine Oppgradert med 2016 X01 Eagle drivlinje og 2016 Fox Float X2 bakdemper
Lufter interessen for denne godbiten da jeg vurderer ny Ibis for 2017. Pris 37000,- as is før service, dvs dempere og setepinne trenger generell service, ellers ganske strøken. Kan også ta service før salg, prisen går følgelig opp.
Dette er øverste hylle folkens, helt øverste hylle...
-Ramme 2015 Mojo HD3, ny bakramme i 2016 pga skade på den gamle Rammen fremstår som meget pen, kun små kosmetiske ting Grønn touch opp lakk følger med Ekstra sett linker med nye lagere følger med Ekstra girøre følger også med ++ -Gaffel 2015 Fox Float 36 RC2 FIT Factory 27,5" Strøkne innerbein, godt tatt vare på -Bakdemper 2016 Fox Float X2 2015 CCDB inline kan følge med, har hatt denne som reservedemper, trenger nok generell service -Hjulsett Ibis 741 m/DT Swiss 350 nav, Sram XD boss Dønn solide karbonfelger med 35mm innerbredde -Krank Sram X01 Helt nytt Eagle 32t DM drev følger med, Ovalt 32t DM drev står på -Øvrig drivlinje Sram X01 Eagle, nytt september 2016 -Bremser Sram Guide RSC 203mm skive foran 180mm skive bak -Setepinne RS Reverb Stealth 31,6mm, 150mm drop, høyrehendel montert på under venstre Original Ibis pinne følger også med -Sete Matchende Fabric Scoop Shallow Elite -Styrelager Works -1,5grad angle set Trenger nye lagere, kan alternativt sette på et Cane Creek 40 series rett lager (originalt) -Stem Thomson X4, 50mm -Styre RaceFace SixC, 780mm ukappet, med matchende grønt -Holker Odi X-Trainer, grønne og digge -Dekk Schwalbe Magic Mary 2,35 Supergravity Trailstar foran Schwalbe Hans Dampf 2,35 Supergravity Trailstar bak Flere dekk kan medfølge, har et greit utvalg av Schwalbe MM, HD, NN og Ice Spiker Pro Piggdekk. -Rammeveske Skreddersydd rammeveske fra BeerBabe for slange, miniverktøy, nøkler etc.
Noe jeg har glemt eller du vil ha utfyllende info, fyr PM!
Bilder kommer, ønsker ikke skambud eller bytteforslag.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Dette hjulsettet står hvertfall høyt oppe på vil-ha-lista mi, men har ikke helt overbevist meg selv om at jeg vil bruke så mye penger på nytt hjulsett, men et brukt ett i bra tilstand og til litt redusert pris er jeg interessert i.
Kan også nevne at jeg har kjørt mesteparten av sesongen i år med Schwalbe Nobby Nic 2,8" dekk både foran og bak. Dette har fungert helt topp, plus light oppsett som gir behagelig gange og rått grep.
Har vurdert å skaffe boost bakramme (fåes kjøpt hos Probike) men droppa det siden det funka fint uten.
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Setter prisen ned til 35K as is før jeg kjører igang med service og lager en ordentlig annonse.
Står med kliss nye Schwalbe NN 2.8 Snakeskin Trailstar nå. Har ellers et rikholdig utvalg av Schwalbe 2.35 dekk som man sikkert kan komme til enighet om at blir med sykkelen videre.
Hans Dampf Trailstar i SG og SS Magic Mary i Trailstar og Vertstar, SG og SS Rock Razor i Trailstar SG Nobby Nic Trailstar SS
Roy