Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Skjerm som passer Cube Race pro cx

Skjerm som passer Cube Race pro cx #2357748 24/10/2016 20:37
anerz Offline OP
Veteran
OP Offline
Veteran
Noen som har erfaring med noe skjermsett som passer denne CX modellen? Skal brukes til jobbsykling på asfalt utover høst/vinter.
Jeg kjøpte et sett på XXL for et par uker siden. Men passer ikke på uten modifikasjon, bakskjerm er for bred så må skjære av litt i bredde for å få den langt nok opp mot festeskruen, i tillegg er det liten klaring mot dekk. forskjerm får ikke nok klaring til hjulet da ikke får festet brakketten høyere en laveste nivået uten å skjære av ett par cm på festebrakketen som festes øverste på gaffelen.

After climbing a great hill, one only finds that there are many more hills to climb.

Re: Skjerm som passer Cube Race pro cx [Re: anerz] #2357865 25/10/2016 08:41
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Dessverre ingen erfaring, men jeg har lagt merke til at stadig flere sykkelmerker kommer med spesialdesignede skjermer for egne modeller.

Kanskje en idé å høre med forhandler om noen av Cubes egne skjermer passer og kan skaffes?

Selv har jeg unngått heldekkende skjermer på krossykler både av estetiske grunner ICON_SMILE og p.g.a. tåoverlapp. For meg har Ass Saver i kombinasjon med geniale Neoguard Rigid fungert fint. En krossykkel tåler litt skitt, og daglig skyll fjerner det verste av saltsølet.

Moderator  support