Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ti grunner til å digge høsten

Ti grunner til å digge høsten #2353046 09/10/2016 20:40
E
evergreen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
E
Gleden var stor da jeg så at nyeste utgave av Terrengsykkell lå i postkassa. Med barnslig glede siklet jeg over forsiden på vei til døra og bet meg spesielt merke til "10 grunner til å digge høsten". Vel inne ble bladet liggende uåpnet på kjøkkenbenken frem til lørdags morgen. Her skulle helgen innvies med en rykende varm kopp kaffe og "10 grunner til å digge høsten", uheldigvis var det ikke lesestoff forbi den første slurken. Skuffelsen var stor! Hvor var alle de flotte bildene? Tester av lykter, dekk og termos? Teknikktips for å klare av de våte røttene, sleipe svabergene og gjørmehullene? Turrapporter fra barfrostturer og høyfjellssykling?

Heldigvis var det et flott portrett av Nina Gässler som reddet noe av skuffelsen denne lørdagsmorgenen...

Re: Ti grunner til å digge høsten [Re: evergreen] #2353078 10/10/2016 06:23
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det var jo mye fint i bladet da, men jeg sitter med et inntrykk av at redaksjonen tar det for gitrt at folket finner info om alt på verdensveven og ikke gjennom blader.

Til redaksjonen: Ikke alle leser turrapporter og nerding på hva som er den bste AM-sykkelen på Terrengsykkel.no :-)

(jeg gjør, men jeg representerer jo ikke alle. Heldigvis...)

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Ti grunner til å digge høsten [Re: evergreen] #2353117 10/10/2016 08:24
Anders A-R Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg tenkte nøyaktig det samme som trådstarter, og bladde rett videre til intervjuet med Nina, som var veldig god lesing.

Men om ikke de fantastiske høstbildene kom i denne utgaven er det kanskje mulighet for å bidra til neste nummer? :-)

| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
Re: Ti grunner til å digge høsten [Re: Knirkekne] #2353711 11/10/2016 20:42
E
evergreen Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
E
Sitat: Knirkekne
Det var jo mye fint i bladet da, men jeg sitter med et inntrykk av at redaksjonen tar det for gitrt at folket finner info om alt på verdensveven og ikke gjennom blader.

Omringet av iPader, datamaskiner og smarttelefoner er ikke problemet mangel på googling. Følelsen av å bla i et magasin er for meg mye bedre og en helt annen enn via en skjerm. Ellers er jeg ikke uenig at det var en del bra i bladet, men det som for meg skulle ha vært høydepunktet viste seg å bare være banalt sidefyll til en overskrift på forsiden.

Moderator  support