Hvilken låt er brukt? Shazam klarte ikke identifisere den.
NRK hadde et innslag i sportsrevyen i går, og i følge facebooksiden deres ble disse sangene brukt i innslaget. Om det er de samme sangene som orginalklippet vet jeg ikke, men du kan jo sjekke det ut.
Quote:
Hei. Det er tre "sanger", den første er Edvard Grieg blant annet med Here comes Peer. Så er det Robert de Frenes med Fire and Ice og Lars Bakke med Blått blod.
NRK hadde et innslag i sportsrevyen i går, og i følge facebooksiden deres ble disse sangene brukt i innslaget. Om det er de samme sangene som orginalklippet vet jeg ikke, men du kan jo sjekke det ut.
Quote:
Hei. Det er tre "sanger", den første er Edvard Grieg blant annet med Here comes Peer. Så er det Robert de Frenes med Fire and Ice og Lars Bakke med Blått blod.
Takk for tips, men var ingen av de dessverre. Den jeg tenker på starter rundt 00:54 i terrengsykkel.no linken hvertfall
Quote:
Takk for tips, men var ingen av de dessverre. Den jeg tenker på starter rundt 00:54 i terrengsykkel.no linken hvertfall
Imponerandes. Men er litt nysgjerrig på kor masse som eigentleg vart sykla. Mengda sykling som vises i filmen som er ifrå ryggen er såpass kort at inntil det dukka opp ein lengre film velg eg å tru at ein god del ikkje vart sykla. Hadde partiet på vedlagt bilde (henta frå filmen) blitt sykla hadde det vel vore (eller kjem) i ein film.
slik jeg ser det så er vel tittelen "syklet ned besseggen" i beste fall villedende, filmen viser en liten snutt der han sykler helt på toppen av eggen.
som en enkel stisyklist med begrensede ferdigheter ser jeg helt klart utfordringen med å sykle ned Bessegggen uten noen form for sikring eller avsperring av området og stiller meg undrende til om det er mulig å sykle ned. verden vil som kjent bedras
om ikke annet så har enkeltpersoner fått profilert sitt eget ego
Jag tyckte inte filmen gav spesiellt mycket. En del fina bilder, en del fina syklings sekvenser men jag fick ingen fölelse för vansklighetsgrad eller vad han faktiskt syklat. Jag har inte heller varit på bessegen så vet inte hur stien är.
Sånn rent turmessig, så syklet han nok ikke hele veien.
MEn det meste er vel greit nok for en med litt erfaring på bratte hjulturer.
Etter å ha bært sykkelen opp fra Bessheim, er det motorveistier innover. Deretter komemr selve eggen. Der er det nok litt dritskummelt ned, og så sykler man over det flate partiet og bærer sykkelen opp neste bakke. Så er det vel så vidt jeg husker slakt-ish nedover til Memurubu.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Men hvorfor får han ikke mer kreds fra sine egne her? Har så langt ikke sett en kommentar her på forumet før denne tråden kom.
1) Han er ikke den første til å sykle Bærsjeggen 2) Bærsjeggen er ikke spesielt bratt (bortsett fra et par brattkneiker som er for rotete å sykle om man ikke er Hanz eller Danny Mac. Man kan sykle nær vertikalt, men det må være en exit. Få norske har sånne trail-skills) 3) Bærsjeggen er ikke spesielt eksponert 4) Det fins mange hundre andre drøyere toppturer med mer spektakulær sykling. 5) Vi har j... lite å tjene på å promotere Norges mest gåtte fottur for syklister
Sitat: Kjesk
Selv synes jeg det var drit-tøft, og jeg er bare en grus-/asfalt-banker! Fatter ikke at han tør.
Ta deg en tur Vestpå eller Nordpå og sjekk ut forholda, så tar jeg meg ei pølse imens
1. Ok, når syklet du ned der? 2. Synes den er veldig bratt jeg, både eggen og ellers. 3. Nei vel. 4. Mange hundre som er tøffere ja. Bra. Har du filmer fra noen av disse? 5. Ingen som har sagt noe om det.
Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor jeg skulle reise vest/nord da jeg har mer enn nok flate grusveier her jeg bor. ;-)
Skjønner også , skal jeg tro deg, at dette overhodet ikke var noen spesiell prestasjon og da gir man heller ingen kudos til den det gjelder.