Har en Spark 910 2013, som ikke har hatt service på dempere siden den var ny. Har gått ca 200 mil på 2 sesonger (overligger).
Gaffel er grei, den tar jeg service på selv. Bakdemper er jeg litt mer usikker på hva jeg skal gjøre med.
Alt 1: sende inn til service et sted.
Alt 2: finne en ny.
Har lest litt om DT demperen, og er forsåvidt enig i mye av kritikken den har fått, spesielt mtp følsomhet i åpen stilling, og at den blir for hard i mellomstilling.
Liker at den blir helt stiv i lock, og vil beholde twinlocksystemet.
Prismessig blir det sikkert endel forskjell, ca 1500 (?) for service eller legge i litt mer for en ny (evt brukt om noen har) og bedre?
Hva tenker forumet, og hva velger jeg hvis jeg går for ny som er ganske bolt on?
Sykler endel/mest sti, med innslag av grus mest på transportstrekker samt ett og annet ritt på grus.
Takker for innspill.