To stk Magicshine/DX-lykter fra en 5-6 år tilbake som ligger i eskene sine og venter på å bli brukt. Det blir de ikke av meg. Det er altså to komplette sett med lader, batteri og lyktehode. I eske. I tillegg tror jeg jeg har et hjelmfeste, et pannebånd, en forlengerkabel og en splitter for å bruke to lykter på ett batteri.
Lyktene er testet og følgende er verd å merke seg:
-Ladeindikatoren på ene laderen er defekt. Den lyser permanent rødt i stedet for å bytte til grønt slik den skal når batteriet er oppladet. Men den lader batteriet.
-Lykter og batteri er som sagt en del år gamle, og jeg har ingen anelse om tilstand og varighet i praktisk bruk. Jeg har kun testet i garasjen. Der fungerer alt slik det skal.
Med dette i minnet setter jeg prisen til 500,- for alt sammen - og gir kjøper 48 timers returrett hvis det viser seg at batteri eller annet ikke virker som det bør.
Edit: Dette er vel de lyktene som heter 808 eller noe slikt. Det er oppgitt 900 lumens på eskene mener jeg å huske. Jeg brukte en på styret og en på hjelmen de få gangene jeg gadd bruke dem, og det gav bra med lys for en som da var tett oppunder 40.