Kan jo følge opp denne tråden, selv om den er noe gammel.
Jeg har erfaring med Fitline-produktene i snart ett år nå, og er storfornøyd.
Fikk anbefalt de for en tid tilbake. Som verdens største skeptiker til slike ting prøvde jeg å plukke det fra hverandre, inkludert markedsføringskonseptet deres (Hvorfor markedsføres disse kun via nettverkssalg??).
Jeg klarte det ikke, uansett hvor mye jeg prøvde. Det som sjelden kommer frem fra en ung og uerfaren Fitline distributør er hvor stort fotfeste disse produktene allerede har i toppidretten. Dette gjelder alt fra sykling, håndball, ballspill, vintersport og til og med motorsport. Jeg tror jo også sjelden på at enkelte av disse nettverkssalg-produktene er så unike i forhold til andre. Da jeg satt meg inn i Fitline-produktene forstod jeg mye av hva som faktisk gjør at de er delvis unike.
Jeg skal gjøre det kort, og si at jeg er STORFORNØYD. Jeg hadde akkurat hatt en jobb som gjorde at jeg var på kanten til å bli utbrent, og skiftet jobb i tide. Allikevel var humøret dårlig, energien lav og motivasjonen generelt sett midt på treet. Lite entusiasme, og lite glede. Jeg prøvde Fitline tilskuddene og situasjonen endret seg ganske raskt. I dag bruker jeg tilskuddene daglig (Både Basics, Activize og Restorate) og har aldri hatt en kropp som har fungert så bra. I tillegg bruker jeg mer Activize i forbindelse med trening for et ekstra kick, og det fungerer veldig bra.
Så jeg har begynt å si; Ikke en dag uten! Forskjellen er merkbar.
For ordens skyld:
Jeg har ikke til hensikt å selge dette til noen (jeg KAN, om jeg vil... men jeg er stort sett en fornøyd bruker) eller tjene noe penger, så dette er ikke et glorfisert innlegg.

Jeg har en del nære som har prøvd tilskuddet og kun én som har avsluttet abonnementet i ettertid. Resten er strålende fornøyde.
PS: Jeg har også studert nettverkssalg og gremmes hver gang enkelte blander dette med pyramidespill. Etter å ha prøvd å plukke ned hele PM International som står bak Fitline-serien er jeg imponert over bedriften generelt sett. Solid og pålitelig. Så dersom du vurderer å prøve Fitline-produkter om du kjenner en distributør så ikke vær redd for å gi det et forsøk. Det finnes jo nok av useriøse MLM-bedrifter på markedet, så velg med omhu og finn produktene som skiller seg ut og fungerer.
Redigert av Lars E. Nilsen; 30/08/2017 20:36.