Hei!
Vurderer å selge min 2015 Cannondale hardtail i størrelse Large. Denne sykkelen ble kjøpt primært for rittsykling, men grunnet en noe trasig jobbsituasjon så har den ikke fått oppleve stort annet enn kjedelige treningsturer
Den har aldri vært syklet i tungt terreng, alltid blitt godt rengjort, og den har til enhver tid stått tørt og varmt. Av den grunn så er slitasjen minimal og sykkelens stand tett ved rett-ut-av-butikken. Eneste som må nevnes, er at gjengene på ene krankarmen har blitt frisket opp etter at dårlige pedaler ble forsøkt installert. Dette ble gjort av sykkelverksted, og skadene konkludert som nærmest ikke-eksisterende. Utenom det så skal det ikke finnes noen graverende tegn på at sykkelen er brukt.
Tanken bak salg av denne er at rammegeometri og størrelse ikke riktig samsvarer med fysikken min, og at jeg dermed ikke opplever den manøvreringsevnen og lekenheten jeg ønsker. (Til info så er jeg 183 cm :)) Tenker å bytte over til en mer hverdagslig cyclocross eller mindre størrelse halvdemper, da rittsykling ikke later til å bli aktuelt i nærmeste fremtid.
Prismessig så vet jeg ikke helt hvor jeg skal legge meg, men ser at tilsvarende ligger ute på midten av 20-tallet. Da min tilsynelatende har rullet noen mil lengre enn disse så prøver jeg meg på omkring
18,000,- - uten pedaler, flaskeholdere og generelt alt standard. Føler en slik pris vil gi utrolig mye sykkel for pengene..

(Beklager noe lav lesbarhet på siste bildet)
Sykkelen står i Stavanger.
-Ola Christoffer