Hei igjen,
Nå har jeg vært og sett på en haug sykler! Jøje meg!
Mine reaksjoner og spørsmål:
Cannondale FSI Carb 4: Veldig spennende, men den dyreste av de har sett på. Liker alt bortsett fra to ting: Problematisk å ta av og på fremhjul (må det for å få den i bilen). Åpne vaiere overalt... Det må da være upraktisk i skogen??? Eller er jeg på bærtur her? Dessuten er jo prisen stiv, og de sier 30% er maks de går ned på denne...
Birk:Her har jeg noen spørsmål, for sykkelen føltes forsåvidt god ut og prisen begynner å bli fin;
"SUNTOUR AXON DSRL 100mm"

Aldri hørt om... Bra?
...og skal man gå for Podium LTD eller vanlig? 1x11 eller 2x10?
GT:Slått fra meg!
Giant:Jeg leste mye om denne, men ble ikke klok, og dessuten var det lite vilje fra XXL at jeg skulle prøve den utenfor butikk, så da ble denne pent satt på vent. Dog en pen sykkel!
Scott 900:Sto på XXL og så på Scott, plukket opp mobilen for å lese om 900, og fikk svar pga en tråd her på forumet!

Norsk-XXL-bygd, betyr visst 900 og den tilsvarer visst en 935. Jeg falt ikke for den, og fargene traff meg heller ikke.
Focus Raven:En outsiden fra siden. Likte kjøreegenskapene, og likte intern kabelføring, men da jeg fant ut at det var en 2014/tidlig 2015 modell ble jeg skuffet over at prisen ikke var dumpet mer enn den var.
Jeg følger med på finn også, men finner ikke min drømmesykkel der heller gitt...