Hei.
Jeg begynner å få lyst til å utforske flere aspekter ved sykling. Jeg har sykler i 1,5 år og har hatt stor fremgang. Blant annet syklet Bergen - Voss

Nok om det. Hovedpoenget er at jeg er kommet i en periode der det er vanskelig å gå ut å sykle, nettopp fordi jeg ikke har mål eller mening. Derfor har jeg tenkt å teste ut trainingpeaks.com og deres funksjon til å "leie" en trener.
Jeg har snakket med et par på e-mail, og en på mobil i dag. Jeg gjorde veldig klart at jeg er 17 år, og har ingen fast inntekt. Fikk et tilbud fra en som skulle ha
15k(!) i året
Så snakket jeg med en på mobil i dag som vil sette opp en treningsplan for meg og mine intensjoner med sykling. Han ville at jeg skulle prøve dette frem til nyttår for 500kr. Så gå ut i fra den prisklassen hvis jeg velger å fortsette. Han sa at han ikke gjorde dette for pengene, men erfaring og egen interesse.
Er det noen på dette forumet som har erfaring med å ha en trener digitalt? Hvis så, er dette en ideell måte å trene på. Litt kjipt å måtte kjøre 40/45 min hver vei til den
lokale ene klubben som har treninger på ukedager.
Takker for svar som vanlig!