Klein Q-Pro Ultegra Nypris 25 000. passer rytter som er 188 com +++
Sjekk bilder på
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80860396&fks=80860396Ganske rent Bontrager Race Lite utstyrsgruppe. Dette er den siste Klein q-pro som rullet ut av lageret til Foss sykler. Jeg har vert en Klein entusiast siden jeg var ung ung og da jeg fikk beskjed om at det ikke kom flere til Foss sitt lager måtte jeg ha denne. Desverre for meg hadde jeg nettop fullført trondheim-Oslo da jeg kjøpte den og innså at jeg ikke takler lange turer pga at hendene dovner bort og minnene (fra turen) dukket opp igjen. Denne sykkelen ble med fra Oslo til Bergen der den fikk en sesong med ca 10 turer, så flyttet jeg til Alta der turene stoppet opp. De siste 6 årene har denne sykkelen fått 1 tur i året og stått lagret innendørs.
Klein er jo legende på lakk og da mest de fra 90-tallet. Denne har elementene av det fantastiske fargespillet mellom dyp rød og orange ettersom vinkelen du ser den fra. Videre er den utrolig stiv med god respons som gjør det en fryd å tråkke med.
Lakken har på noen flyttelass med mangelfull omsorg av mottakere gitt den et par riper som ikke er bra for de som utelukkende ser etter perfekt ramme.
Pris vet jeg ikke. Hva kan jeg be om for en slik sykkel? Nypris var 25 000. Noen interreserte?