Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Krankarmlengder for barn

Krankarmlengder for barn #2333612 13/08/2016 19:15
V
VegardAarvåg Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
V
Har leita litt rundt uten å bli særlig mykje klokare, men her inne er det jo tett mellom dei kloke - så eg fyrar laus;

Eldste guten er på full fart til å vekse ut av 24-tommers terrengsykkelen, og eg får tak i ein brukt Canyon-sykkel med XS-ramme og 27,5-tommers hjul til hausten.

Den er jo rittkøyrd (av ein rekrutt) i to sesongar, og kombinert med junior si lyst til å kopiere 1x11-oppsettet til pappa (utan særlige protestar kan ein vel legge til) er deleshoppinga i gang. Drivverk bak er i boks med SunRace 11-46 kassett og Sram GX girspak og girvekslar.

Krank står att, og eg trur ikkje eg handlar før eg har sykkelen i hus, da eg ikkje er sikker på kva som sitt på den no av dimensjonar. Hadde tenkt meg 165 mm. armar sånn i utgangspunktet, men etter å ha målt armane på sykkelen han har no til 150 mm. vart eg litt i tvil om 165 mm. kanskje blir litt langt. På den andre sida er jo håpet at denne sykkelen kan følge han i alle fall i to år.

Kva er synspunkta til den godt skolerte menigheita?

Re: Krankarmlengder for barn [Re: VegardAarvåg] #2333650 13/08/2016 21:33
G
grigri Offline
Entusiast
Entusiast
G
Omkring 10% av barnets høyde har jeg sett anbefalt, fungerer flott for våre.

Re: Krankarmlengder for barn [Re: grigri] #2333676 14/08/2016 07:48
V
VegardAarvåg Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
V
Sitat: grigri
Omkring 10% av barnets høyde har jeg sett anbefalt, fungerer flott for våre.

Den regelen har eg ikkje fått med meg. Sånn umiddelbart høyres det da ut for meg som at om lag samtlige barnesyklar har for lange krankarmar... Må ut og måle litt på dei små no av rein nysgjerrigheit.

Men det høyres absolutt fornuftig ut altså, og Sram har jo krank med 155 mm. armar i det minste ICON_SMILE

Moderator  support