Fantastisk bra!!
Vis meg en sykkel som kan kjøpes og prøves over disk i Oslo Omegn med den demperen til 20 høvdinger (inkl en grei sykkel altså), og jeg kunne fort funnet på å kjøpt den! Dessverre blir "særheten" i denne demperen at jeg ikke ser for meg å bygge noen sykkel og prisen er vel dessverre litt høy...
Angående de syklene jeg ser på er de nevnte bare noen få...
Jeg er vel stort sett bare ute etter en god allrounder som av erfaring ikke må inn og justeres støtt og stadig.
Men jeg får passe på å ikke spore av min egen tråd her nå...
Enig i at Cannondalen ser ut til å være et godt kjøp, men i motsetning til Landevei er det så utrolig få tester på nett av Terrengsykler...
Spør man på forumet til Landevei hva som er det beste kjøpet av en sykkel i den og den prisklassen, er det ofte et flertall som har en viss enighet om hvilken som er "best"...
Finner ikke samme trådene på terreng, men det er kanskje større forskjell på syklene her.
Uansett, for meg virker det som om dempere på sykler i denne prisklassen generelt holder til mitt bruk uansett om jeg velger Scott, Giant, Birk eller Cannondale... Eller Gavia eller Nakamura for den saks skyld?