Hei.
Prøver her under Deler også...
Vurderer å selge Turner RFX'en min.
Ramma er 16.5", passer meg som er 180cm(Chalsus på forumet er vel enda høyere å har samme ramme), og kan brukes ned til 160cm skulle jeg tro, sikkert enda mindre.
Kjøpt og bygd sommeren 2002, brukt bra og fint, velholdt.
Mest holdbare ramme som er laget, tåler alt du kan tenke deg. Er IKKE utslitt, har utrolig mange mil igjen.
For de som ikke kjenner denne er dette forgjenger til _både_ 5Spot og 6Pack. Ramma leveres med utskiftbare rockere(1800kroner separat) slik at du kan kjøre enten 5" eller 6" vandring bak.
Jeg vil påstå at dette er en av de aller beste, mest holdbare og slitesterke og kjørbare rammene som finnes. De som har sett den i aksjon vet hva den kan gjøre.
For å beskrive alsidigheten til den, nevner jeg hvilke gafler jeg har kjørt på den.
99 Monster 170mm
2002 Boxxer 178mm
2004 SuperT 170mm
2003 Fox Vanilla RLC 125mm
2004 Marzocchi Z1 DropOff1
2005 Marzocchi Z1 Fr1 150mm
Det betyr at den kan bygges som 4x-sykkel, dirt-sykkel, XC/Sti, freeride og lett utfor. Alt med andre ord.
Den har feste for kjedefører.
Ramma har kosmetiske feil, liten lakkskade ved toppen av seterøret, og normal slitasje etter wire etc.
Kan leveres med styrelager, sete/setepinne og litt annet hvis du trenger.
Selges grunnet jåleri av meg selv, 6pack...
Pris: 10000 ink frakt, Romic eller Fox Vanilla RC bakdemper(anbefaler Romic, evnt Fox hvis du vil sende til Push).
Nypris i 2002: 22000,-(ALternativet 6Pack koster 18500,- i dag).
Send mail eller PM for å få tilsendt bilder.
Sykkelen kan sees/testes i Trondheim, og under utflukt på Skeikampen neste helg, eventuelt under NorgesCup i utfor for Oppdal helga etter der igjen.
Romantisk bilde...
mvh
Jørgen Sæther
jorgen.sather@gmail.comtlf 9202 2965