Jeg har noen deler liggende som har noen mangler, men som kanskje kan være av interesse hos noen likevel.
Selger et par grønne Oakley Radar Path-briller med limited edition Antifreeze-ramme. Glasset av typen Jade Iridium, er slitt og knekt på midten. Det burde optimalt sett byttes, men det funker slik det er nå og. Ser man finner de fra rundt 1200 på nett, så tenker 700 kr er en fair pris.

Jeg har og et par privatbygde clincher høyprofilshjul til landevei. Disse kjøpte jeg brukt på Finn for 5-6 år siden, men har nesten ikke brukt de selv. Jeg klarte nemlig å miste en ventilforlenger inn i det ene hjulet, og de ble dermed ubrukelig. For å få ut forlengeren har jeg kuttet hull i siden av profilen på bakhjulet (se bilde). Det er cirka 5 cm. Hjulene har gamle Dura Ace-nav, flate eiker og cirka 65 mm profil. Vekt vil jeg anslå til rundt 2 kg. Det står en Ultegra 12-27-kassett på bakhjulet. De ser kule ut på sykkelen og har "swoosh"-lyden til høyprofilshjul, men kan ikke love at du sykler så mye fortere med de

Kom med bud.

I tillegg har jeg en Garmin Edge 500-computer med dårlig USB-kontakt. Det er ingen problem å lade den, men den kan være vanskelig å få i overføringsmodus for å overføre filer til pc. Med litt tålmodighet og kabelen inn og ut av kontakten noen ganger pleier det å funke. Bud her og.

Har delene i Trondheim. Ta kontakt for spørsmål.