Pris: 18 000
Mangler du noe å bruke feriepengene på og har samtidig lyst på det mange regner som verdens beste clincher-hjul? Jeg selger mine kjære Enve 3.4 siden de ikke kommer til å bli brukt noe særlig i sommer.
Er du i markedet for hjulene er nok spesifikasjoner og slikt allerede en kjent sak. Du finner det du trenger å vite her:
http://enve.com/products/ses-3-4/Hjulsettet ble kjøpt i fjor og har kun blitt brukt på godværsdager i perioden mai-september (samt ei uke i varmere strøk i desember). De har aldri vært i velt eller andre typer uhell.
Bakhjulet har helt ny felg (ny variant med forbedret bremsebane) bygget opp av Sørensen Sykler tidligere denne måneden. Har ikke trillet en eneste meter.
Framhjulet fremstår også som nytt, jeg klarer ikke finne noen bruksmerker.
Hjulene kommer med DT240 nav. Dette er så enkelt å ta service på at selv jeg klarer det.
Et så bra hjulsett fortjener en skikkelig kassett. Du får med SRAM sin ånnasdyre Red22 XG-1190 X 11-28 kassett. Hele kassetten (foruten 11-drevet) kommer i én del som gjør at kassetten lager en herlig klang hver gang du girer. Bytt kjede ofte så varer denne lenge.
Kan også slenge med et par Specialized S-Works Turbo 26mm dekk som kun har gått noen hundre kilometer.