Jeg var nylig utsatt for et velt der jeg smalt i bakken i ca 25-30 km/t. Der klarte jeg å dunke hjelmen hjelmen i asfalten, men det er ingen synlige skader. Jeg har snakket med forsikringsselskapet og de dekker alt som er ødelagt, utenom sykkel. Er det noen her som har peiling på om hjelmen fortsatt er forsvarlig å bruke, eller om jeg skal kjøpe ny?
Dekker forsikringen klær og hjelm men ikke sykkel/garmin? Har ikke vært i noen velt ennå, BANK I BORDT, men er det reise forsikring du bruker til å få dekt ødelagt utstyr da eller?
Dekker forsikringen klær og hjelm men ikke sykkel/garmin? Har ikke vært i noen velt ennå, BANK I BORDT, men er det reise forsikring du bruker til å få dekt ødelagt utstyr da eller?
Du gjør klokt i å bytte hjelm ja ;-)
Forsikringen min dekker alt av klær og utstyr, men ikke sykkel så lenge det er et uhell i egen kommune OG du er i fart.
Takker for svar alle sammen! Da blir det nok en ny hjelm... Noen her som har noen forslag? Har sitt for meg noe som Giro air attack 2016, eller lignende..
Veltet var ikke min feil, det var en bonde som hadde lagt en 15cm slange over veien, umerket. Så vi har bestemt oss for å ta dette videre, slik at vi kanskje får dekket sykkelskadene