Heisann godtfolk!
Det har så smått begynt å gå opp for meg at justerbare setepinner kan ha noe for seg! Det skulle bare noe bratt knoting og hekting i sete til...Jeg har ei Specialized SX Trail-ramme anno 2007, med andre ord lenge før intern kabelføring ble standard. Av jukkepinner med ekstern kabelføring er det vel Reverb og KS Lev jeg har haket av som aktuelle, selv om jeg er åpen for flere forslag her! Jeg tror jeg ville valgt KS Lev framfor Reverb, pga. innfesting av kabel. Jeg ser for meg at jeg kommer til å hekte i alt av buskass med Reverb-kabelen som følger setet opp, men igjen så har jeg ingen erfaring med noen av disse setepinnene. KS Lev finnes jo også i flere utgaver, der den rimeligere DX-utgaven appelerer til en grolete trønder som meg. De virker ganske like i funksjon, men så ble jeg oppmerksom på at justering av kabelføringen på DX var utrolig knotete i forhold til den dyrere Lev-pinnen! Så til spørsmålet, hehe.
Har noen her inne erfaring med noen av disse, evt. begge målt opp mot hverandre? Hvordan leveres DX, altså hvor er innføringen av wire i forhold til setet by default (tenkte å legge kabelen oppå ramma og opp forran og inn i setepinnen. På Lev kan man snu på hylsa der wiren går inn i pinnen etter behov, på DX må man bygge om pinnen?)
Setter stor pris på alle tilbakemeldinger og erfaringer!
Hilsen grådigper