Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stier i gjøvik området???

Stier i gjøvik området??? #220996 31/07/2005 15:39
K
kjaasy Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
K
Er en gutt på 15 som bor i Gjøvik. Har syklet "veldig" mange stier i området og tørster nå etter nye opplevelser.... Noen som har forslag til noen godbiter?????

Re: Stier i gjøvik området??? [Re: kjaasy] #220997 31/07/2005 19:02
S
Storfe Offline
Entusiast
Entusiast
S
Kjenner etter hvert noen stier her, men det spørs hvor du har syklet allerede?

Er en del stier ved Eiktunet, men du tråkker gjennom det meste oppi der på et par timers tid.

Oppdaget selv et nytt "nettverk" av stier og grus/traktorveier ovenfor Fredheim skole senest i går kveld kl 9, har nok et par oppdagelsesturer å gjøre her.

Re: Stier i gjøvik området??? [Re: Storfe] #220998 31/07/2005 19:07
K
kjaasy Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
K
Har gått på vfredheim skolen og kjenner terrenget der godt etter utallige gymøkter. Bor nesten på eiktunet så der har jeg også syklet en del. Noen andre som vet om noen fine stier i området?

Re: Stier i gjøvik området??? [Re: kjaasy] #220999 03/08/2005 10:41
Ernst Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
Mange fine stier i området rundt Skumsjøen. Siden jeg bor på Raufoss starter jeg derfra, og det er fine stier hele veien fra Raufoss stadion og opp og rundt Skumsjøen. Veien rundt skumsjøen er mer traktorvei, men det er en del fine avstikkere til stier. Mine favorittstier går fra Raufoss stadion, via skytterbanen og opp/ned til skumsjøen, videre oppover på traktorvei i retning Mæhlumsetra og derfra nedover på sti og litt annen rute via Finstad og tilbake til Raufoss. Denne ruta tar ca. halvannen time.
Har også syklet noe rundt vindplassen, men er ikke like godt kjent der.

Moderator  support