Da har jeg vært å testet.
Var ute i 3t og koste meg i solskinn. vi syklet nord for Torrevijea helt mot Guardamar. Vi syklet en del mellom de store saltsjøene noe som var ganske så OK. Rundt Guardamar var det best. Her var det noe mer opp og ned. Dette har tidligere vært ett militært område som nå er tilgengelig for folk. Helt konge. Var veldig stilig å sykle rundt gamle skyttergraver.
Ett lite tips til de som har lyst til å ta en tur uten guide så må du passe på jaktområdene. Det er jakt hele året etter kanin. Tar du en sti inn i ett slikt område så kan du risikere at de skyter etter deg sa min guide.
Sykkelen jeg fikk var en meget velholdt 5 år gammel sykkel. Ikke noe å utsette på den. XT gir, LX bremser og XT hjul.
Guiden sa at hver søndag møtes de ved butikken
www.interbike.es til sykkel tur. Akkurat som vi suser sammen på tirsdag.
Prisen for sykkelen var 15€ og guiden har en minstepris på 50€ utover dette tar han 10€ pr. time. Han hadde ett raskt bamsemumstempo.
Guiden (Patric Jouretz) kan bookes i butikken eller treffes på +34 685 901 265 eller patrickjouretz@gmail.com.
Fikk tatt noen bilder. De som er på grus greiene er tatt i fart på sykkelen mens jeg hentet kamera fra sekken i fart  Det var mye mer single track enn dette.