Helluu
Jeg er ikke flink på forum (tongue in cheek), så linker derfor til en Facebook gruppe om våres Sti&Spa opplegg i Kragerø i slutten av oktober. 
Kort fortalt har jeg en sykkelbutikk og er glad i stisykling, og jeg har også  g o d e  forbindelser med Kragerø Resort. Utover høsten sykler jeg gjerne i skogen til jeg blir kald og våt og sulten, og så avslutter jeg i uteboblebad med utsikt utover fjorden. Lovet blir så herlig av dette at ifjor arrangerte jeg arrangerte en helg med gode priser for folk som burde ha opplevd dette også. Det blei regn og vind, taxibåt over fjorden, smale stier, gjørme, dropp, knall og fall, etterfulgt av iskald øl i boblebad og 3 retters middag, endaetterfulgt av sykkelfilm på 70" tv i eget rom ved baren.
Det ryktes også at noen av våre partnere ikke sykler (!!!) og vil heller spa'e seg hele dagen mens vi gjørmer oss ute, for så å møtes på kvelden etterpå.
Vet ikke jeg, men høres ikke dette digg ut?
Hvordan melder du deg på?
Mail meg på rufus@top-tubes.com
Følg utviklingen på Facebook eller Top-Tubes.com
Er dette reklame? Nja, ikke mer enn noe annet, dette er noe som hotellet og jeg tjener minimalt på, men gjør for å vise seg litt kanskje. kanskje man skulle slått på stortromma og tatt ut en helside i TS og Aftenposten, men da går prisene opp lolorama.
Who am I? Do you homework, har du ikke hørt om Rufus har du ikke levd! Lol, ellers er jeg en relativt ydmyk, men samtidig kjempe pen, morsom og kul fyr som er ivrigere på sykkel enn Bare Egil er på Arne.
Ses.
PS, vi har et gratis opphold til en jounalist om noen kjenner noen.
https://www.facebook.com/groups/260111690691808/