Forrige helgs tur ble en suksess! Vi prøver oss derfor på en ny fellestur og håper at enda flere vil oppleve Indre Østfolds fine sti-perler. Detter er singletrack på høyt nivå.
Jeg og fruen kommer. Tror vi får med flere herfra også.
Trømborgfjella har masse nydelige stier. Her snakker vi stort sett singeltrack. Fin blanding av flyt og crux. Mange heftige klatringer og deilige nedkjøringer. Litt over middels teknisk. Altså noe for enhver. Sees til lørdag. Jeg stiller med bamsemums i sekken.
Re: Fellestur Trømborgfjella lørdag 29 oktober
[Re: erling]
#229969924/10/201119:50
Er det på Dynjan dere starter? Skal se om jeg får tatt en tur oppover hvis jeg får landlov... Hvis ikke får det heller bli en kort tur på Høiås for min del.
Har løpt Fjellaløpet i Trømborgfjella tidligere, og tenkte dengang at "her burde jeg hatt med meg sykkel..."
Shut up legs!
[Re: TeddyTrB]
#229970726/10/201117:24
Hvis du er redd for å ikke henge med, det blir nok lusekjøring (livsnyttertempo ifølge lusene ;-) ). Hvis du hadde tenkt en trening, det går alltid an å sykle litt frem og tilbake mens lusene luser avgårde.
Hiver selv en lykt i sekken, for sikkerhetens skyld men vi er vel tilbake før mørket faller inn. Audun er dog lommekjent i fjella så hvis det blir seinere enn planlagt finner han nok frem til lysløypa.
#229971028/10/201105:36
Turene blir fort mellom tre og fire timer. Hvis det er for langt så finnes det noen muligheter for å hoppe av underveis og ta raskeste grusvei til parkeringen. Tempoet blir som vanlig rykk og napp. Noen drar på, men må vente litt lenger inn på de som ligger på halen. Så da passer det vel bra for de fleste tenker jeg.
/Audun
#229971128/10/201109:43
Takk for turen! Det var litt klinete i dag, men slettes ikke så glatt som forrige helg.
polkaDOT; det kan jo være andre borgere fra hovedstaden som kjører utover med plass i bilen. Bare å melde interesse så kan det være muligheter for skyss
/Audun
#229972429/10/201120:16