Flere bilder her, alle tilgjengelig i stor størrelse om man går inn på hvert enkelt bilde. Jeg kjenner dessverre ikke identiteten til/kjente ikke igjen alle, så det er bare å rope ut hvem man er på hvilket bilde for dem som ønsker
Fine bilder Ventle! Kult å ha med egen proffotograf på tur!
Redigert av Ole-Petter; 20/08/201121:24.
Ole-Petter
Re: Invitasjon TrondheimTerrengTreff 19.-21. august
[Re: Ole-Petter]
#229717320/08/201121:28
En stor takk til alle som var med og gjorde dette til en fortreffelig to-dagers, og ikke minst til Kjartan som var så utrolig hyggelig og åpne hjemmet sitt for noen lett omgjengelige karer fra innherred. Det kommer en film etter hver fra "The mudfest".
Ps. Punkteringer? Kan ikke være meg. Jeg kjører dh-dekk og freeride slanger.
+uendelig stort tall til første del av gikkes innlegg!
Punkteringer? Det kan ihvertfall ikke være meg,jeg punkterer "aldri"!
Jeg kommer muligens med et bilde eller tre i løpet av morgendagen
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
[Re: jonnykast]
#229717520/08/201123:06
Her er noen bilder fra fredagens TerrengTreff tur i Estenstadmarka: En liten pause for å få igjen pusten Gjørmehullet i bakgrunnen var ganske så dypt! Nesten oppe på Liaåsen Lars og Kjartan på fin-fin flytsti ned fra Liaåsen Mye folk ute i skogen Køsykling! Masse blide folk Arild koser seg Johanna med følge Blid syklist på våt og fin sti
Takk for turen alle sammen
En ekstra stor takk til Kjartan og Unni som åpnet sitt hjem for tre Verdalinger
Ettersyklingsgrillfesten var også helt konge
#229717921/08/201113:32
Kudos og homage o.l til de som har tid og energi til både å ta bilder og legge de ut her etterpå.
Og jeg ser enda et argument for store hjul. Man ser mindre ut på bilder....
Takker til Oddemann med flere for godt initiativ og utmerket guiding. Siden dette er blitt så populært bør man kanskje tenke på å dele opp i mindre grupper neste år, med f eks samme oppmøtested og lunchsted, men forskjellige rutevalg underveis. Selv om det gikk overraskende bra med 25 mann i rad og tilnærmet rekke på fredag.
Enda flere bilder fra lørdagen: Ut på tur,alltid blid! Aller siste metrene av stien ned fra Storheia Johanna Denne syklisten er like blid på alle bildene jeg har av han
Kjartan
Denne stien var veldig våt og glatt,men også veldig morsom! Som sagt var stiene våte...
Jeg kunne godt tenkt meg å sykle på TØRRE Trondheimsstier neste gang jeg er på bytur!
Tusen takk for utmerket guiding,samsykling og sosialt samvær Ingen nevnt,ingen glemt
De ildsjelene som har lagt seg i selen for å få i stand,og gjennomfører et slikt fantastisk flott arrangement,tar jeg av meg sykkelhjelmen for! 1001 takk!
#229719421/08/201121:22
Deler av nedkjøringen for oss som var på Vassfjellet søndag. Hadde glemt å tømme minnekortet, så det var ikke plass til Vassfjellsdesserten på film.
Ryttere: Øyvind (gul sekk), HansA (Gul jakke), Ole Petter (oransje trøye og rosa striper på shortsen...), Arild (grå sekk) og undertegnede (hjelmkamera). Soundtrack: Vindstøy og klapring fra en løs stropp.
Arild: Kjedeføreren din ryker på ca 8.00
Se i HD
[Re: Cerberus]
#229719521/08/201121:52
Har det på knollen med contours feste for ventilerte hjelmer. Er bare noen stropper og en liten plate så det sitter ikke fantastisk godt. Tenker å prøve med profile mount om jeg får plass til å lime det på siden av hjelmen, men regner med litt av ristingen kommer fra selve hjelmen. Hvis ikke prøver jeg XL bike mount og får heller filme fra litt forskjellige vinkler (styre, setepinne, gaffel, framover, bakover)
[Re: Cerberus]
#229719721/08/201122:23
Takker for en finfint tur i dag, og ei herlig helg. Vassfjellet var faktisk mye bedre enn fryktet etter sist ukes skybrudd, men fredag og lørdagens tur kjentes godt i bein og armer både opp og ned.
Takk til Oddeman og Arne And for et herlig arrangement, og Kjartandaddy som virkelig har satt standarden for afterbike
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
[Re: Ulyd]
#229719822/08/201106:44
Litt sein takk her, men ihvertfall - takk for en super Estenstadtur på fredagen. Så lenge det blir vått bare fra en side (nedenfra, ikke ovenfra), kan en jo ikke klage. Nedkjøringa mot Stokkanhaugen med Gikke med kamera på hjul, var et høydepunkt. Gleder meg til å se film.
Og selvfølgelig en stor takk til arrangørene Oddeman og Arne, og alle andre som bidro.
btm
[Re: btm]
#229719922/08/201108:44
Det var noen som spurte meg om jeg kunne legge ut bildene jeg tok fredag og lørdag på Dropbox Det er nå gjort Send meg en PM med mailaddresen din/deres,så skal jeg legge det inn
[Re: Arne_And]
#229720122/08/201119:27