Årets høydepunkt er historie, men fy søren så bra. Hele kroppen smiler fremdeles etter en helt fantastisk helg. Ny crux er satt, nye stisnutter er innkjørt, masse adrenalin har fått pumpe rundt, og det har vært et geldelig gjensyn med kjente fra tidligere samlinger, og hyggelig møte med nye. Jeg kan jo avsløre at 3 kompiser som var på sin først FSC allerede nå er fast bestemt på å komme tilbake neste år.
En gigantisk kjempetakk til de som står bak og legger til rette for dette - Helge, Kjetil, Caroline, Ole Morten, Max, Lenny og de jeg har glemt - dere er helt fantastiske.
Og det er jammen alle dere som er med på campen også, og er med på å gjøre den til årets desidert hyggeligste sykelarrangement.
Noen bilder må seff også med, flere kommer...
Det må dyttes litt oppover...
...for at det skal bli ekstra moro nedover
Simen med et uttrykk som sier mye om helga, men ikke alt
Guidene er alltid blide
Skogskjøringa ned mot Fjørå
Redigert av btm; 29/08/201106:39. Rediger grunn: Bildene dukker tydeligvis ikke opp av seg selv lenger, så da... Veldig klønete når bildene ikke vises i tråden.
Takk skal du ha! Jeg tror jeg hadde det utrykket opp til flere ganger i løpet av helgen! Selvfølgelig etterfulgt av et stort glis
Millioner av takk til alle som arrangerer og legger til rette for sykling i dette området. Ingen tvil om at jeg kommer tilbake neste år (forhåpentligvis med litt mindre frykt i skallen)!
Her kommer noen bilder fra meg og! Fyr av PM hvis du ønsker bilde(r) i større versjon.
Det er ikke rart han vant årets bilde, bare se på fotografhofta:
Kan jeg tillate meg å spørre hva som egentlig foregår? Er det klikkpedaler som lager utfordringer? Kan se for meg at det der er meg den dagen jeg klikker føttene fast.
Hvis du spør meg, så er det nok en god kombinasjon av en sliten kropp, mentale sperrer, lite sykling dette året og lite med trening i terreng som disse fjella byr på.
Det var til tider veldig gladbratt og teknisk. Video og bilder duger ikke, dette må oppleves med egne øyne .
Når det er sagt, så har jeg ca 1 time ferdigklippet film som det faktisk er flyt i. Det var ikke bare knot og banning
Men siden det ble en del av det tenkte jeg at det kunne være artig å lage noe annet enn standard filmene med fancy musikk.
PS: sykler med flatties! PPS: morsomt med alle de fine kommentarene
Jeg synes dette var helt vanvittig mye skumle tryn på 2 dager... Driver dere å faller så mye på alle turer? Går det litt for fort i forhold til teknikken egentlig tåler?
De to fra cht her er jo 2cm fra katastrofe begge to.
Faller ikke like mye hver dag, men greia er jo å pushe disse grensene litt Føler det var ganske langt fra katastrofe ihvertfall. Vil påstå at alle faller på trynet noen ganger i Fjørå.
Husk at det er glatt der! I det første fallet mitt går det nok litt fort, i det andre så går det nok for sakte... i det 3. så er jeg egentlig for sliten til å sykle.
Tusen tusen takk for en herlig samling !!! Har nå laget en film fra syklingen, og det mer jeg ser filmen det mer jeg lengter tilbake, jeg vil ha mer! For en fantastisk natur, stier og hele gjengen som arrangerer og deltar. For et deilig land vi bor i