Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Freerideskiutleie i Chamonix

Freerideskiutleie i Chamonix #2282117 16/02/2010 20:17
Gygrid Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Har postet denne på friflyt, men er bedre kjent med dette forumet. Vet jo at det finnes mye kompetent kunnskap her inne så jeg kjører en post her og.

Hei ærede forum!

Jeg og to kamerater drar til Chamonix på lørdag med STS. Han ene skal leie freeride ski, og for ikke å tape unødvendig skitid tenker han å leie på nett på forhånd.

Vi har trålt side opp og side ned for å se hvilen sjappe som kan leie ut akkurat de skiene han er på jakt etter, men informasjonen på sidene er heller dårlig. De klarer ikke å vise hvilke ski de har å velge mellom.

Det min kamerat er på jakt etter er en sjappe som leier ut gode freerideski, der han kan bytte hver dag for å gjøre erfaring med flest mulig merker. Han skal bruke denne turen som erfaringsgrunnlag for finne ut hvilke ski han vil kjøpe til neste sesong.

Har du erfaringer med utleie i Chamonix, eller vet om hvilken butikk som har det bredeste utvalget i freerideski? Legg igjen en link eller kom med navn på butikken.
På forhånd takk for alle innlegg. Og du: Skal du i samme ærend så hei hei på forhånd :-)

Re: Freerideskiutleie i Chamonix [Re: Gygrid] #2282118 16/02/2010 21:44
ToHee Offline
- så humla suser
- så humla suser
Dette er ikke noe problem, masse utleiesjapper langs hovedgata som lar deg bytte vilt og uhemmet hele uka.

Aron SK, NBNL
Re: Freerideskiutleie i Chamonix [Re: ToHee] #2282119 17/02/2010 07:32
Gygrid Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Den e go! Men jeg var lurte litt på om noen kan gi et svar på hvilke utleiebutikker som har hvilke merker. Har noen peil på det?

Re: Freerideskiutleie i Chamonix [Re: Gygrid] #2282120 17/02/2010 21:03
ihokstad Offline
Avhengig
Avhengig
Det er jo selveste freeride-mekka det er snakk om; de fleste butikkene har plenty av merker og modeller...
Du kan feks sjekke www.cham3s.com, en av de større butikkene i hovedgata, tror du finner det meste der!

Moderator  support