Nå har jeg fått natten på meg til å fordøye turen og kjent på kroppen..... Og jeg må nok si at dette er nok en av de råeste turene jeg har hatt!!
Nok en gang, tusen takk for super guiding.
Anders plukket meg opp i styrtende regn, men når vi nærmet oss Bavallen letnet regnet mer og mer.
Starten var vel 1 time klatring på variert grusvei fra Bavallen og opp til Hanguren. En klatring som for min del ble mest trilling.
(Må nok mer trening til i disse flatlandbeina).
Vel oppe Hadde været klarnet og solen tittet frem mellom skyene.
Med en vill utsikt både ned til Skulestad og utover fjellene fortsatte vi nedover mot Vangen på noe som viste seg å være en utrolig artig og til tider veldig utfordrende utforkjøring.
Her var det absolutt muligheter for å teste utsyret og seg selv. Og det gjorde vi til gangs..... Utrolig at det gikk så bra som det gjorde etter de fallene.
Et skrubbsår på haka, noen kutt i en finger, og et ribben som allerede var bristet fikk en litt lenger grotid.
Men det var værre å observere fall, enn å ta fallet selv.
Ble nok litt reservert etter dette, men det tror jeg var like greit, for stien ble ikke akkurat snillere etter hvært. Den ble bare brattere og brattere.
Det ble veldig mange fine partier med veldig god fart som endte opp i en sving med bare stein, og hjertet i halsen.
Avsluttet med et parti som skulle være en transport etappe til Mølster, men her gikk det også en veldig fin sti som gjorde en perfekt avsluttning på en ellers spektakulær tur.
Denne kommer til å sitte lenge!!!
Tusen takk igjen til Anders for at jeg fikk være med på disse turene.