Om noen er interessert i å prøve noen nye stier jeg har funnet i Bymarka, så drar jeg på tur på lørdag 20.des. kl 1200 ved Lindrende Avdeling. Blir nok tur på Søndag også (kan komme tilbake til det). Nån som æ mæ? PS: De nye stiene er skikkelig diggbare!
Jeg stiller lørdag! Litt mer usikker på søndagen....
Bra. Er meldt bra vær og greier så da drar jeg heller til skogs enn å strene rundt i byen =) Basse: Location er litt hemmelig fortsatt. Møt kl 1100 ved Lindrende Avdeling bak sykehuset i Kristiansand om du vil vite det..
Bestem dere for når det er oppmøte da, så skal jeg også komme.
Hilsen PerB, mangler bare å pakke og jobbe en dag til så forlater han svart jul til fordel for kvit jul :-) Snøøøøøø, jipppppiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beklager rotet, blir 1200. Skal på nisseverksted i kveld, og det innebærer alkohol. Derfor sen start. Jeg mistenkte at Basse trodde det var i Tr.heim ja...hehe
Det var jo en riktig så fed tur! Ganske vått, men finner man de riktige stiene er det null problem. Fikk vist fram ihvertfall én ny sti til de andre, mens jeg selv lærte en del nye stier. På slutten kjørte vi på kryss og tvers i Baneheia for å finne løype til lokalcupen som skal gå til sommeren. Den løypa tror jeg blir grisefet!
Klarer man å finne mye morsomt i nedre del av baneheia altså? Rundt Eg/Ravndalen område? Har egentlig aldri leitet noe der. Mye grus der og mye turgåere så like greit å komme seg vekk derfra.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
ikke i dag, men turgåerne i nedre del av baneheia må være av det vimsete slaget. Har aldri sett så mye stier på kryss og tvers noe sted i KRS. Du kan ha det plenty morro der og ikke behøve å trille mange meterne med grus. Skal bli morro å se hva Jeger´n kommer opp med. Tror han ble litt lei av å høre på "gode" råd fra oss (les; Meg og Ole :-) ) Så siste del av planleggingen skulle han gjøre senere alene.
Men knall tur i bra vær minus vinden som lugga godt til tider.