Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 3 av 5 1 2 3 4 5

Utflukt 2007 er historie

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: StigB] #2240306 20/08/2007 13:01
bik3man Offline
More than words
More than words
Jeg tror vi skal skille mellom Livsnytergruppe og Nybegynnergruppe neste år, hvis dette ikke ble gjort i år.

Livsnytergruppa består gjerne av folk som har mye erfaring på sykkel, relativt bra teknikk, men ikke noe behov for å slite lange etapper med høy puls. De er på kosetur.

Nybegynnergruppa består av nybegynnere, rett og slett. Enten nybegynnere på sti eller nybegynnere på sykkel. De bør ha med seg noen dyktige og pedagogiske motivatorer.

KO

"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..."
- Dr A.J. Snow
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: Stine L] #2240307 20/08/2007 13:13
Sprelle Offline
Entusiast
Entusiast
Uffda!
Kanskje flere ribbeinsbrudd???!!
Høres ikke bra ut, Stine.
Godt at det ikke var ditt stunt av stolheisen som er grunnen til ribbeinsbruddene, da..... ICON_TONGUE (offentlig mobbing)
God bedring til både deg og Espen!

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: bik3man] #2240308 20/08/2007 13:19
trondemann Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: bik3man
Jeg tror vi skal skille mellom Livsnytergruppe og Nybegynnergruppe neste år, hvis dette ikke ble gjort i år.

Livsnytergruppa består gjerne av folk som har mye erfaring på sykkel, relativt bra teknikk, men ikke noe behov for å slite lange etapper med høy puls. De er på kosetur

Vi snakket om det samme, men det så ut til at dette ble gjort (om det bare blidde sånn eller om det var planlagt sånn vet jeg ikke.

Det kan nok også være greit å gjøre førstereisgutter/jenter oppmerksom på at, joda dette er kos og morro, men det er forholdsvis teknisk sti som venter, og det krever en viss basiskunnskap for å ha det morro. Selv man hjelper hverandre med tips og vink var det nok enkelte som fikk litt "oj" da man kom opp på skeikampen og så hva som ventet. Litt mer forhåndsinfo altså! Det er bra greier det.

Ellers må jeg si at det er ufattelig morro når man ser de ferske titte litt på de mer erfarne, få litt tips og sette utfor med dødsforakt - og glise etterpå når de ser at de får det til. Morro!

-Trondemann

"The whole world is perfect for mountainbiking"

--------------------------------------------------
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: trondemann] #2240309 20/08/2007 13:42
StigB Offline OP
Señor
OP Offline
Señor
Sitat: trondemann

Livsnytergruppa består gjerne av folk som har mye erfaring på sykkel, relativt bra teknikk, men ikke noe behov for å slite lange etapper med høy puls. De er på kosetur

Vi snakket om det samme, men det så ut til at dette ble gjort (om det bare blidde sånn eller om det var planlagt sånn vet jeg ikke.

Det kan nok også være greit å gjøre førstereisgutter/jenter oppmerksom på at, joda dette er kos og morro, men det er forholdsvis teknisk sti som venter, og det krever en viss basiskunnskap for å ha det morro. Selv man hjelper hverandre med tips og vink var det nok enkelte som fikk litt "oj" da man kom opp på skeikampen og så hva som ventet. Litt mer forhåndsinfo altså! Det er bra greier det.

Ellers må jeg si at det er ufattelig morro når man ser de ferske titte litt på de mer erfarne, få litt tips og sette utfor med dødsforakt - og glise etterpå når de ser at de får det til. Morro!

Jada dere er inne på det, en ren nybegynner gruppe er en av sakene dette har du helt rett i KO.

Det er meget viktig at de som kommer opp og er førstereis vet, får god info. om hva dette handler om. I og med at nytere og nyter/nybegynner ble miksa i heis køen ble det ikke helt bra. Jeg skal være den første til å ta på meg dette. Jeg tenkte ikke så langt, men det er dette en lærer av og kan dra nytte av senere.

Jeg ser også at tendensen på tempoet til nyterne blir litt mer spenstig. Ikke noe galt i det, men på et eller annet vis må vi få de spreke opp ei gruppe. Det er så innmari lett og rive seg med og kjøre opp tempoet, og det er ikke meningen.

Riktig nok skal været ha en del av skylden fordi det fristet lite å finne frem Bamsemus og annet godt i sola. Stor takk til gjengen i 18 som hadde med bamsemums i beste tradisjon og fant anledning til å dele om seg med godsaker. Likeså det er bare en livsnyter som drar med et megastor melon inn til Skardsbua. Synd jeg ikke klarte å forevige melonen.

Samme mann som synes regn er helt greit, hvem ellers :-)

Stisykling.no

Det er plass til alle, om vi bare tar hensyn til hverandre.

< TOC >

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: trondemann] #2240310 20/08/2007 13:44
K
kenza Offline
Medlem
Medlem
K
Noen kommentarer fra en nybegynnerdeltaker:
Først av alt er Utflukt et supert arrangement for å få prøvd seg på terrengsykling for en nybegynner. Vi møtte en gjeng med hyggelige, inkluderende, hjelpsomme og glade sykkelentusiaster, som det var artig å være på tur med og hyggelig å feste med ICON_SMILE god stemning i leiren fra ende til annen!

Det var veldig nyttig å få teknikkurs av Øyvind (selv om litt lumpent å legge det til tunet med tilskuere og fotografer på plass). Kurset lørdag ettermiddag var også veldig godt å ta med seg. Takk også til Dan for gode teknikktips underveis lørdag.

Lørdag samlet Stig og Dan opp røkla og la turen innover til den hvite steinen, tilbake og ned den orange stien. En kjempeflott tur, selv om den ga noen skrekkblandete opplevelser for flere av oss. Det ble mange tryn i lyngen, for å si det sånn. Likevel, de partiene hvor man fikk et snev av flyt var fantastisk.

Stiller meg bak det som noen andre skrev lenger opp om at vi nybegynnere trenger litt mindre teknisk krevende sykling til å begynne med.

På søndag ble det en blandet gruppe, bare to fra nybegynnergruppa med en super gjeng med mer erfarne syklister. Den turen ga en veldig mye bedre sykkelopplevelse for undertegnede i hvert fall. Det var bare å henge seg på de med bedre teknikk for å se og lære - og nå var partiene med flyt mange flere og teknikktipsene ble for alvor forsøkt satt ut i praksis. Dette er kjempegøy og absolutt noe som gir mersmak!!

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: btm] #2240311 20/08/2007 13:49
B
Bits Offline
Fersking
Fersking
B
Takk for turene! Det var jammen meg moro å se at det finnes så mange stisyklere der ute og at alle er så flinke, virkelig inspirerende for folk som meg som "øver"...til neste år håper jeg å være litt flinkere - og nå har jeg jo så fin sykkel som fungerer!!

Synd med ribbeina Stine...håper det gror fort fort - nå kan du jo glede deg enda et år til neste birk :o)

hel-bits

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: kenza] #2240312 20/08/2007 13:57
Dan Offline
More than words
More than words
Sitat: kenza
På søndag ble det en blandet gruppe, bare to fra nybegynnergruppa med en super gjeng med mer erfarne syklister.

Håper alle ble fornøyde selv om den utlovede nybegynnerteknikkursturen rant ut i sanden fordi Stigs skulder var bakfull og jeg tuslet ned på tunet rett før 11.00 og oppdaget at alle fellesturene hadde startet 10.00. Jaja. De sier det skal finnes stier andre steder i landet også. Noen av dem rett utenfor hovedstaden faktisk. Så kanskje vi skal arrangere en slik nybegynnerteknikkurs før høsten kommer og tar oss?

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: chalshus] #2240313 20/08/2007 13:59
skibum Offline
Besatt
Besatt
Sitat: chalshus
Håkkaida.

Jeg kunne jo ikke nerme meg quizen i frykt for å bli nummer to. (Og deretter den evige toer....)

Skibum vant King? Grattis! Håper det kan glede deg i mange år framover.

Ja takk for gaven, det var utrolig fint av deg å donere det!
Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg skulle stikke av med det da, for det var mange som gjorde en innsats for at det skulle være greit å sitte immobil der oppe på veien.

En stor takk rettes til alle som hjalp meg der oppe, og en spesiell takk til den som hadde tatt med et velfyllt førstehjelpsskrin og til sykepleieren som renset og stripset meg pent sammen. Snorre skitnet til bilen sin for å kjøre meg nedover, samt at han frøs seg gjennom ventetiden på legekontoret sammen med meg, og skal også ha en stor takk. Satset på at årskortet i Hafjell blir godt brukt!

Regner med jeg er ute og sykler om ikke så alt for lenge. Det kommer sikkert en tråd om anbefalinger av knebeskyttere først...

God bedring til MTBea også, trodde jeg hadde brukt opp uflaksen til alle der oppe, men det holdt visst ikke!

Espen

NOTS!
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: BeerMaster] #2240314 20/08/2007 14:36
T
thomazl Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
T
Sitat: BeerMaster

Mine 3 svenske sykkelvenner sitter nå antagelig i en bil tilbake til Sverige med svære glis i ansiktet etter syklingen der oppe.

Ja jäklar va lång tid det tog innan vi kom till svenska gränsen, sen flöt det på riktigt fort.

Tack alla för en helt underbar helg och jättefin natur. Var lite tråkigt när regnet öste ner men när man kom till lerbacken så blev man som ett litet barn igen. ICON_WINK
Vi kommer tillbaka nästa år!!!

// Thomas

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: Dan] #2240315 20/08/2007 14:38
MoEl Offline
Avhengig
Avhengig
God bedring til deg Stine!
Er ganske imponert over at du syklet tilbake til hytta med brekte ribben.

Ellers er jeg storfornøyd etter min førstereis til Uflukt.
Syklet sammen med livsnytere både lørdag og søndag.
Lørdag ble det mye trilling etter "pølsekrysset"?? og mot Skarsbua, men slo følge med to andre i baktroppen som var så flinke til å sykle at de måtte øve seg på å trille, så da gjorde det ikke så mye at jeg trilla heller.
Nedkjøringen etterpå var bare kjempegøy og regn, gjørme og det at jeg vår våt til skinnet ble glemt etter denne.
Søndag hadde vi en kjempeopptur, ble skikkelig varm etter å ha trilla sykkelen opp alpinbakken.
Fikk masse flyt og fikk sykla det meste av traseen denne dagen...JUHU!!
Takk til Are som bisto under min punktering.
Hyggelige folk, storslått natur, utfordrende stier og trivelig stemning under hele oppholdet.

Kommer neste år også ICON_SMILE

Før det bøtta ned mot Skarsbua:

Makan til service...Takk til guide Are!

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: MoEl] #2240316 20/08/2007 14:43
trondemann Offline
Avhengig
Avhengig
Det er dritviktig å øve seg på å trille! Jeg og hbakken skal holde eget trillekurs rundt tunet på neste års utflukt :-)

-Trondemann

"The whole world is perfect for mountainbiking"

--------------------------------------------------
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: trondemann] #2240317 20/08/2007 14:45
bik3man Offline
More than words
More than words
Enda viktigere enn å trille er det å kunne bære. Dvs slenge sykkelen på ryggen og traske i ulendt terreng. Det kan redde mang en knotetur. rabbagast og era avholder bærekurs i krattmyra ved Kyrakampen neste år.

KO

"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..."
- Dr A.J. Snow
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: trondemann] #2240318 20/08/2007 14:54
MoEl Offline
Avhengig
Avhengig
Sitat: trondemann
Det er dritviktig å øve seg på å trille! Jeg og hbakken skal holde eget trillekurs rundt tunet på neste års utflukt :-)

Blir med på dette.

Det er utrolig mange måter å trille på, særlig når det er bratt opp: Holde begge hender i styret, eller en på styret og en bak sete, setepinnen, rammen og stemmet, alle mulige varianter ble prøvd opp alpinbakken....

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: MoEl] #2240319 20/08/2007 15:02
Sprelle Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: MoEl

Det er utrolig mange måter å trille på, særlig når det er bratt opp....... alle mulige varianter ble prøvd opp alpinbakken....

Og ingenting hjalp! Uansett var det like forbanna hardt!!! Var nær å måtte bryte da jeg endelig var på toppen - med galopperende puls og hivende pust, samt krampe i leggene.... Men utrolig glad for at jeg ble med på resten av turen - den var knallbra! Takk til Are for utmerket guiding. :-D

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: bik3man] #2240320 20/08/2007 15:04
Dan Offline
More than words
More than words
Enda viktigere enn å trille er det å kunne bære.

Absolutt! Ikke minst er det viktig for oss med lette sykler uten en masse unødvendige utstikkende deler å huske at vi faktisk har sykkelen på skulderen. Det var mange ganger jeg gikk opp en steinete bratt oppoverbakke, så den flotte stien videre fra toppen og tenkte, her burde man hatt sykkel! Etter noen steg inn på stien husket jeg plutselig at, jammen, jeg har jo sykkelen med meg, den henger jo på skulderen!

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: Dan] #2240321 20/08/2007 15:04
StigB Offline OP
Señor
OP Offline
Señor
Sitat: Dan
Sitat: kenza
På søndag ble det en blandet gruppe, bare to fra nybegynnergruppa med en super gjeng med mer erfarne syklister.

Håper alle ble fornøyde selv om den utlovede nybegynnerteknikkursturen rant ut i sanden fordi Stigs skulder var bakfull og jeg tuslet ned på tunet rett før 11.00 og oppdaget at alle fellesturene hadde startet 10.00. Jaja. De sier det skal finnes stier andre steder i landet også. Noen av dem rett utenfor hovedstaden faktisk. Så kanskje vi skal arrangere en slik nybegynnerteknikkurs før høsten kommer og tar oss?

Etter fallet fredag slet jeg lørdag, lørdagskveld kjentes skuldra grei ut det gjorde den ikke søndag og heller ikke nå.

At det ble som det ble på lørdag er bare og beklage. Noen ganger hender det at det dukker opp noe som gjør det uforsvarlig og fortsette. Valget ble den orange ned på østsiden siden åttern var så bløt som den var. Av grunner jeg ikke kjenner fikk vi med 4 som trodde det skulle sykles grus, det var så det ble fortalt meg i etterkant, om det er riktig eller ikke vet jeg ikke. Når såpass mye ser sagt rundt dette vil jeg nevne dette.

Røkla synes jeg er upassende for jeg opplevde det som en fin gjeng tross alt. Nedfarten var for meg like spennende som for resten, men som nevnt 1. valget var noe annet.

Det finnes et alternativ for nybegynner som går inn til Nisjuvgatnet Kyrakampen (lang nedfart) og om Frøyseseterene hjem. Denne kan by på sykling med mye flyt.

Følg oppfordringen til Øyvind og send tilbakemeldingene til han så kan vi ta dette på et guidemøte, noe som bør komme i løpet av kort tid (Øyvind debriefing, viktig viktig viktig) La oss heller følge på med det positive for det var det i bøtter og spann av.

Siden Dan nevner det kommer det til å bli kjørt en lang tur her oppe hos meg. Den går i kategorien nybegynner/nyter, dette fordi vi ikke har så mye spennende å tilby, men det er kilometervis med flat rask sti.

Mange har mast om dette så jeg kommer til å dra igang noen sånne her etterhvert ala det som var i våres, og tidligere.

Stisykling.no

< TOC >

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: btm] #2240322 20/08/2007 15:41
fujifan Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: btm
- Ned Slagsfjella søndag. Herlig veksling mellom tørr, fin sti og gjørmebad. Er spent på å se GeriKs film fra gjørmebadet i bunnen, umulig å ikke le av den.

I second that! Dette var en høydare. 10-12 (?) slitne stisyklister som står i bunnen av bakken og VRIR seg av latterkrampe hver gang det kommer en ny syklist ramlende ned såpa, og en strålende fornøyd GeirK som får ALT på TAPE!!!!!!!!! Fantastisk =)

Takk for en super helg folkens, dere er innmari kjekke!

Riktig god bedring til MTBea og skibum! MTBea (og en til som jeg dessverre ikke husker hva heter) gjorde en strålende innsats da skibum skadet kneet sitt etter nedkjøringa fra Slagsfjella.

Eli-A.
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: fujifan] #2240323 20/08/2007 15:54
skibum Offline
Besatt
Besatt
MTBea: Av ren kuriositet; hadde du allerede knekt ribbeina da du vartet opp meg, jeg syntes å huske at du hadde litt problemer med å reise deg innimellom? I såfall er det props for innsatsen! De var veldig glade på Lillehammer for at det var renset og såpass tapet opp som det var!

Espen

NOTS!
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: skibum] #2240324 20/08/2007 16:02
ean Offline
Ringrev
Ringrev
...mitt bidrag:
her

Eirik

"Any problem that involves the purchase of tools is worth having..."
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: StigB] #2240325 20/08/2007 16:19
T
thomazl Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
T
Så nu har även jag tömt kameran.

Resten finns här .

Redigert av thomazl; 20/08/2007 17:01.
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: bik3man] #2240326 20/08/2007 16:21
H
holejos Offline
Veteran
Veteran
H

Ai ai ai.....den filmen var smut. Anbefales.

Takk for super tur og "behagelig" selskap. En utrolig entusiasme (og utstyrshysteri, i positiv forstand) har jeg aldri opplevd! En viktig del av Utflukt er bilder og film, og jeg fikk opplevd mange herlige øyeblikk på lerretet i 20-21 hytta. Som ex-syklist er gnisten tent igjen, helt klart. TAKK!!!

Snøsykling til vinteren bik3man?? Håper på en god vinter.

Neste år SKAL jeg komme tidligere. Sein fredag til tidlig søndag er ALT for kort.

Jostein

Specialized Levo / Diverge

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: thomazl] #2240327 20/08/2007 16:23
Stein Offline
Yozo Fanboy
Yozo Fanboy
Sitat: thomazl
Hade ett par bilder jag hade tänkt lägga upp i forumet men lyckas inte få in dem i posten.

Istället så finns bilderna här .

Litt overrasket over norske gatekjøkkenpriser? ICON_WINK

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: Stein] #2240328 20/08/2007 16:26
T
thomazl Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
T
Sitat: Dazed
Sitat: thomazl
Hade ett par bilder jag hade tänkt lägga upp i forumet men lyckas inte få in dem i posten.

Istället så finns bilderna här .

Litt overrasket over norske gatekjøkkenpriser? ICON_WINK

Jo helt galet, hemma kostar en 150grams meny med strips och läsk ca: 60SEK, vill inte ens tänka på hur lite det skulle bli i NOK ...;)

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: thomazl] #2240329 20/08/2007 16:53
hansib Offline
Ivrig
Ivrig
Kliner til med noen bilder jeg også..

Starten på en fiiin dag:

Rock og rull

Gårre ann å sykle over her a?

Trailstar får oppmerksomhet av 1034587987345213490 fluer

Noen som sa gjørme? Men kjedet er rent da..

Sold my soul to GT,Commencal and Ringnes..

Bratt ja..

Best å ikke skitne til forhjulet på sånn grusveigreier...
[img]http://www.ministryofstasj.no/downloads/117_1750.JPG[/img]

Maaaaaaahhhhhttt!!!!
[img]http://www.ministryofstasj.no/downloads/117_1768.JPG[/img]

[img]http://www.ministryofstasj.no/downloads/117_1793.JPG[/img]

[img]http://www.ministryofstasj.no/downloads/118_1832.JPG[/img]

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: hansib] #2240330 20/08/2007 18:56
polkaDOT Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Quote:

Livsnytergruppa består gjerne av folk som har mye erfaring på sykkel, relativt bra teknikk, men ikke noe behov for å slite lange etapper med høy puls. De er på kosetur.

Nybegynnergruppa består av nybegynnere, rett og slett. Enten nybegynnere på sti eller nybegynnere på sykkel. De bør ha med seg noen dyktige og pedagogiske motivatorer.

Jeg må innrømme og ta en del av skylden siden Are, Holejos og meg selv satte opp tempo på livsnytergruppen med sniksyklingen vår fra pølsekrysset til skarbu. Var bare en guide som hang med. Det var ikke meningen :-) Men artig var det. Vi mistet resten av gruppen fra Skarsbu over tilbake til grusen. Og fyttirakkern det var morro med gjørme-nedkjøring.

Ride your bike, and be happy!

Team Ibis / Probike

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: StigB] #2240331 20/08/2007 19:07
H
harald_2 Offline
Heia Storm!
Heia Storm!
H
Dette er mannen med melonen: Melon-mannen!

Redigert av harald_2; 20/08/2007 19:07.

Gammel ringrev.
Kleiva Pedal Pushers will never die!!

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: fujifan] #2240332 20/08/2007 20:12
bik3man Offline
More than words
More than words
Sitat: fujifan
Dette var en høydare. 10-12 (?) slitne stisyklister som står i bunnen av bakken og VRIR seg av latterkrampe hver gang det kommer en ny syklist ramlende ned såpa, og en strålende fornøyd GeirK som får ALT på TAPE!!!!!!!!! Fantastisk =)

Dette er egentlig litt dårlig gjort og kanskje litt dumt. Da jeg kom ned til såpegjørma så stod det to stykker og ropte "Pass på, det er driiitglatt!" og det reddet meg sannsynligvis fra et tryn, en tur i buskene og kanskje et most kne eller noe annet. Det er vanlig å si fram om spesielle hindringer eller forhold. Nå var ikke gjørme generelt noen overraskelse på Skei denne helgen, men akkurat her var det litt spesielt.

KO

- Dr A.J. Snow
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: holejos] #2240333 20/08/2007 20:19
bik3man Offline
More than words
More than words
Sitat: holejos

Ai ai ai.....den filmen var smut. Anbefales.

Collective er pensum.
Jeg har hele på plate, bare å stikke bortom og låne. Den og oppfølgeren Roam.

Quote:

Snøsykling til vinteren bik3man?? Håper på en god vinter.

Sist vinter gadd jeg ikke montere piggdekk engang, det var så råtne forhold. Men forrige vinter derimot: Vettakollen

KO

- Dr A.J. Snow
Re: Utflukt 2007 er historie [Re: bik3man] #2240334 20/08/2007 20:40
StigB Offline OP
Señor
OP Offline
Señor
Sitat: fujifan
Dette var en høydare. 10-12 (?) slitne stisyklister som står i bunnen av bakken og VRIR seg av latterkrampe hver gang det kommer en ny syklist ramlende ned såpa, og en strålende fornøyd GeirK som får ALT på TAPE!!!!!!!!! Fantastisk =)

Dette er egentlig litt dårlig gjort og kanskje litt dumt. Da jeg kom ned til såpegjørma så stod det to stykker og ropte "Pass på, det er driiitglatt!" og det reddet meg sannsynligvis fra et tryn, en tur i buskene og kanskje et most kne eller noe annet. Det er vanlig å si fram om spesielle hindringer eller forhold. Nå var ikke gjørme generelt noen overraskelse på Skei denne helgen, men akkurat her var det litt spesielt.

Sikkert samme sted jeg tok skuldra. Vanligvis er det bare å slippe opp siste biten ned til veien, ingen hindringer. Men det var dritglatt og gjørme så det holdt. Heldigvis ikke noe stein men nok grovt buskas i torvhøyde det kjennes enda.

Stisykling.no

< TOC >

Re: Utflukt 2007 er historie [Re: skibum] #2240335 20/08/2007 21:03
Stine L Offline
Ringrev
Ringrev
Sitat: skibum
MTBea: Av ren kuriositet; hadde du allerede knekt ribbeina da du vartet opp meg, jeg syntes å huske at du hadde litt problemer med å reise deg innimellom? I såfall er det props for innsatsen! De var veldig glade på Lillehammer for at det var renset og såpass tapet opp som det var!

Stemmer nok at jeg ikke var helt mobil, ja. Bra at de var fornøyde - ikke helt enkelt å overholde hygieniske prinsipper i gjørma:) Godt at det bare var å sy sammen og at det ikke var ytterligere skade på selve kneet.

Stine
- rimelig godt kjent i Atlantis ICON_TONGUE
www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! ICON_SMILE
(x-MTBea)
Side 3 av 5 1 2 3 4 5

Moderator  support