Jeg har Python fremme og bak på sykkelen min. Det fremre dekket er to år gammelt det bakre er nytt (Grunnet frastjålet bakdekk. Legg deg ned og dø din kjøter). Nok om det.
Det eldste dekket har et gryende hull i dekkveggen og jeg må nok derfor bytte det ut snart. Er fornøyd med Python, har aldri hatt problemer med feste på fordekket, mens det pakker seg litt fort bak i gjørme. Jeg kommer derfor til å flytte det nye dekket frem når den tid kommer.
Spørsmålet er; hvilket dekk passer best til vått Trondheimsføre på våren og høsten og semivått føre i Harstad på sommeren? Skal helst ikke koste over 1/2k inkl. rabatt på Hank.
Under tour de france sendingene på tv2 reklamerer de for noe som heter Demi-dekk, de er kanskje verdt å prøve? Hvordan de fungerer på semivått føre i Harstad skal jeg ikke uttale meg så bastant om, men på typisk demivått trønderføre er de sikkert ypperlige.
Under tour de france sendingene på tv2 reklamerer de for noe som heter Demi-dekk, de er kanskje verdt å prøve? Hvordan de fungerer på semivått føre i Harstad skal jeg ikke uttale meg så bastant om, men på typisk demivått trønderføre er de sikkert ypperlige.
Veldig fine.. fåes i mange farger og er bare å pensle på....
..og hvis det er som jeg tror, og det er det som regel, er dette dekk som er utviklet i samarbeid den kjente syklisten Demi Moore (homermodus)demi...mmmm...demiii(homermodus slutt). Hvem har ikke sett og drømt seg vekk i vakre sykkelbilder av henne....