Vanskelig å beskrive vemmelsen jeg føler når det ikke finnes annen utvei enn å gå på do.
Vemmelsen av å måtte på do? Ja, da ligger du tynt an, i hvertfall hvis du spiser og drikker mye. Det er nu en gang en del av livets gang (ikke hvis man er diktator i Nord-Korea forresten)
Quote:
Aller helst har man jo lyst til å løpe ut i en park eller noe slikt, men det er ikke alltid mulig.
Ja, da er det noen andre kreaturer som har det lettere:
Quote:
Det er ekkelt så fort man kommer inn døren og skal låse etter seg. Da må jeg ta på låsvrideren. Den vrideren som andre har tatt på før deg, med fingre som de har tatt seg på tissen med.
OK, da er du ikke den eneste mann hjemme skjønner jeg, eller får du mye besøk av venner?
Quote:
Ikke mindre enn tre ganger blir du tvunget til dette. Låsvrideren to ganger, og dørhåndtaket en gang. Det er rett og slett for mye. Det er følelsen av at jeg får direkte kontakt med en annen manns tiss. Jeg fikser det ikke.
Ikke lege, tydeligvis.
Quote:
Og ikke nok med det. Tanken på alle de andre som har vært der før deg. Alle har tatt på tissen sin, og tatt på låsen og dørhåndttaket etterpå.
Der er jeg enig, det er det verste. Jeg liker alltid å være en early adopter og kunne si; been there, done that. Ja, noe årntlig dritt å vite at mange har vært der før deg.
Skulle ønske jeg fikk det til å høres så enkelt ut ;-) Størst er utfordringen når man bare skal tisse. Døren kan man som regel åpne og lukke med beina. Det funker greit. Men problemet oppstår når man skal låse.
Hvorfor i all verden må du da låse? Du står jo med ryggen mot døra, redd for at noen tar deg mellom beina?
Dersom man har så store problemer med offentlige toaletter, må det være innafor å foreslå en eller annen slags behandling mener nå jeg. Høres nærmest ut som en fobi.
Er glad jeg slepper disse tankene. Høres veldig slitsomt ut å kvie seg til slike besøk..
Jeg jobber som maskinist på båt, med jevne mellomrom må jeg ha kontakt med toalett, pumper, kverner, behandlingstanker eller fettfeller. Har overlevd det fint også!
Nei, det dør ca. 50-60 millioner mennesker hvert år. Tvilsomt at milliarder av dem dør av fellatio.
Så i forhold til de milliarder av mennesker som utfører fellatio, så er det skremmende få som dør av det... Kan det rett og slett være fordi det ikke er så fryktelig farlig å få bakterier fra tisseorganet rett i munnen?
Re: Hater å gå på felles toaletter.
[Re: jakris]
#221331206/06/201618:40
Dersom man har så store problemer med offentlige toaletter, må det være innafor å foreslå en eller annen slags behandling mener nå jeg. Høres nærmest ut som en fobi.
Grensen er vel der at om man har problemer i dagliglivet med det som oppfattes som normal atferd, så er det vel bra å vurdere behandling. Det vil si når det blir et handikap.
[Re: EgilS]
#221332906/06/201619:41
Grensen er vel der at om man har problemer i dagliglivet med det som oppfattes som normal atferd, så er det vel bra å vurdere behandling. Det vil si når det blir et handikap.
Enig i dette. Jeg oppfattet det dithen at dette faktisk er et stort problem for trådstarter, og at det hemmer ham i hverdagen. Skriver jo blant annet at han har hatt problemer med dette i 20 år. Personlig legger jeg papir på skålen hvis jeg må "nr 2", vasker meg godt på henda og vipper opp døra ut med beinet eller albuen:)
[Re: anonym]
#221335106/06/201620:41
Nei, det dør ca. 50-60 millioner mennesker hvert år. Tvilsomt at milliarder av dem dør av fellatio.
Så i forhold til de milliarder av mennesker som utfører fellatio, så er det skremmende få som dør av det... Kan det rett og slett være fordi det ikke er så fryktelig farlig å få bakterier fra tisseorganet rett i munnen?
Hvor har du det fra at milliarder driver med fellatio? Kilde?
Sjelden har følgende kommentar vært mer passende : Drit og dra!
Men seriøst: skal man tenke sånn må man bure seg inne. Tenk deg ei rulletrapp. "Alle" holder på rekkverket. Også de som piller seg i nesa, klør seg bak, ikke vasker henda etter dobesøk eller den prostituerte som nettopp har fyrt av en håndjager i ei bakgate.
Det håndtaket legger man sin egen hånd på. For så å svinge innom Narvesen for å kjøpe seg ei pølse.
Kroppen vår er designet til å tåle slikt, så sånne tanker skjønner jeg ingenting av.
Men for all del, det ER disgusting å sette seg ned på en ring med gule dråper og brune flekker. Så det lar jeg også være. Men ser potta ren ut så nøler jeg ikke med å utføre mine ærender på offentlige toalett.
Hadde du svart tilsvarende til en med en spiseforstyrrelse?
Er selv litt skeptisk til offentlige toaletter, men på en jobb jeg hadde tidligere var forholdsregler til liten hjelp.
Var fellestoalett for 15 stk og 30 stk spiste lunsj sammen, hvor man forsynte seg av pålegg osv. Når en av eierne da ikke vasket seg etter dobesøk (ingen tvil), gjaldt det å komme tidlig til lunsj:)
Det er tanken på hvor de to hendene har vært rett før de berører pålegg som alle forsyner av, som blir ekkel for meg. Sikkert helt ufarlig, men dog.
2015 Canyon Spectral CF 9 EX 2009 Specialized Comp 29er Da Bomb Moab
[Re: Tange]
#221337506/06/201621:27
Hvor har du det fra at milliarder driver med fellatio? Kilde?
Om det er så viktig, men her kanskje der 74% av kvinnene og 55% av mennene bekrefter å ha gjort det. Hva med å komme med et motargument nå?
Jeg vil bare komme med et råd. Gå aldri inn i et veitoalett. ALDRI! Hvordan de har klart å grise så mye fatter jeg ikke, Jeg måtte dusje når jeg kom hjem selv om jeg bare hadde tittet inn døra.
Jeg vil bare komme med et råd. Gå aldri inn i et veitoalett. ALDRI! Hvordan de har klart å grise så mye fatter jeg ikke, Jeg måtte dusje når jeg kom hjem selv om jeg bare hadde tittet inn døra.
Det er vel her østeuropeere med 7 i promille gjør ifra seg?
Klimahysteriet fører ikke til noe annet enn store mengder bortkastet tid og penger.
Hadde du svart tilsvarende til en med en spiseforstyrrelse?
Hvis noen hadde kommet inn hit og sagt at de synes det var så ekkelt å spise fordi man kunne bli feit av det, så ja, da hadde jeg svart på samme måte. Men om noen hadde skrevet at de hadde en spiseforstyrrelse og trengte råd for å komme seg ut av den så hadde jeg nok svart helt annerledes.
[Re: EHAa]
#221340607/06/201605:53
Vel, jeg er i Hellas nå, og her er det fellesbøtte til bæsjepapir. Det er på kanten. Ikke veldig rart det går dårlig med den greske økonomien, når de ikke klarer å finne løsninger på det enkle problemet.
Vel, jeg er i Hellas nå, og her er det fellesbøtte til bæsjepapir. Det er på kanten. Ikke veldig rart det går dårlig med den greske økonomien, når de ikke klarer å finne løsninger på det enkle problemet.
Dette har nok med eldre infrastruktur å gjøre. Ikke sikkert at å oppgradere kloakkledninger og renseanlegg har vært topp prioritet de siste tiårene.
Til dere som tror at vaskedama vasker dørhåndtak og låsevridere med en ren klut lever nok i en drømmeverden. I beste fall kan dere håpe på et strøk med den samme kluten som har vært i vasken.
Etter hvilke kriterier kaller du det å øke diameteren på kloakkrørene i samtlige bygninger i et helt land for et "enkelt problem"?
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
[Re: pbk]
#221343407/06/201607:08
Til dere som tror at vaskedama vasker dørhåndtak og låsevridere med en ren klut lever nok i en drømmeverden. I beste fall kan dere håpe på et strøk med den samme kluten som har vært i vasken.
Grundig opplæring, tydelig instruks og tett oppfølging med overvåking fungerer og avklarer.
"
[Re: pbk]
#221345607/06/201607:56
Etter hvilke kriterier kaller du det å øke diameteren på kloakkrørene i samtlige bygninger i et helt land for et "enkelt problem"?
Ikke spill dum Det holder jo å ha større rør i nyere bygg, egne anlegg/kverner som fikser biffen, ev. også toalettpapir som løser seg opp enda lettere. På store hoteller hender det at man kan kaste papiret i do.
Det som overrasker meg mest med denne tråden er at det er flere enn trådstarter som synes at offentlige toaletter er kjipe greier. Mulig det er verre på herretoaletter. Mulig jeg har stålmage som tåler alt. Men seriøst - jeg tror virkelig risikoen sitter mer i hodet enn på dørhåndtaket. Se på hvordan småbarn holder på, putter alt mellom himmel og jord i munnen. Hadde det vært så farlig hadde vi dødd ut for lengst. Det holder lenge å vaske henda etter dobesøk, før man spiser, og kanskje ikke putte fingrene i munnen i tide og utide. Overforbruk av antibakterielle midler er faktisk et alvorlig problem.
[Re: lph]
#221349007/06/201609:20