Hei Hei, tenkte at det var greiest å høre med folk som kanskje har vært med på dette før om det er noe triks for å gjøre den neste uken mer levbar.
Jeg "gikk ned" på lørdagi en utforkjøring i for meg ganske høy hastighet. Var litt uoppmerksom i en sving og presterte å sette pedalen på "innsiden" i svingen med forutstigbart resultat.
Det viser seg at jeg er allergisk mot kombinasjonen friksjon og asfalt. Jeg pådro meg eksem fra låret, via rumpen og oppover store deler av ryggen. På legevakten fikk jeg tips i forhold til å unngå infeksjon og generelt sårstell men veldig lite tips om hvordan man løser ting som "dusjing" "soving" og "leving"? spesielt dette med å sove syns jeg er sært da jeg fikk beskjed om å la det få mest mulig luft for å gro. Noen som har noen gode erfaringer her?
På den andre siden, til de syklistene og bilistene som stoppet for å hjelpe, tilkalte ambulanse selv om jeg hardnakket at jeg var "god som gull" Dere fikk nok se deler av min anatomi dere ikke trengte. Bilisten som leverte restene av sykkelen på døra senere på kvelden komplett med godtepose og ønsker om god bedring har fått meg til å innse at det finnes nestekjærlighet også. Nå håper jeg bare at kragebein og håndrot gror fort, det er jo nå det er digg å være syklist.