Selger min Trek Fuel EX 9.8 2014..
Str M, 18,5" virtual, real 17,5". Passer nok deg mellom ca 170 og 180, alt etter preferanser.
Én karbonsykkel til alt? Det var årsaken til at jeg havnet på fulldemperkjøret, og jeg må si at dette er en meget kapabel sykkel (200mil-ish sier sitt). Jeg har syklet grusritt, langturer på asfalt, lettere og grovere sti, alt ettersom. Vandring foran og bak er 120mm, og holder til mye, alt etter fart og grovhet på sti. Demperne har trinnjustering, fox CTD, og den blir ganske så stiv i climb modus, og tilsvarende pløsj i descent modus.
Den er satt opp 2*10 fra fabrikk, og dermed har du tungt nok gir for flater og nedoverbakker og lett nok gir når det blir tungt. Jeg har sett flere bygge de om til 1*10/11/(12?) så mulighetene er der.
Sykkelen er iflg strava rullet ca 200 mil, jevnlig og godt vedlikeholdt hos lbs. Den er brukt, så selvsagt er det skrammer og bruksmerker. Setepinnen er nyoverhalt og smooth som bare det!
Grunn for salg? Har kjøpt grovere stihoj og racer, mer spesifikt. Misforstå ikke, det var denne sykkelen som fikk meg hekta. Jeg hadde ikke nølt i ultrabirken med denne, ei heller koseturer i marka og eller grusstien til hytta, grusveier osv.
Nye holker (esi, røde) følger med. Ny lilleklinge (24T) foran.
Dekk: originaldekk, maxxis-dekkene som står på og chunky monkey/smørgåsbord og Ice Spiker Pro, markedets beste piggdekk!
Pedaler: tenkte jeg å beholde selv
pris? nypris var 44, brukt er vel ca halv pris av veil -10% pr år, så da vet du hvor landet ligger, sånn ca.
Sende? joda, det går det, men kan også møte på halvveien hvis halvveien er overkommelig.
Bor midt i landet
Nøl ikke med å ta kontakt: ivar punkt elverum ætt gmail punkt com
915 tolv 7 ni 3
Bud? I tråden!
Kjøp sykkelen, ut å sykle!
Bilder:

http://archive.trekbikes.com/no/no/2014/Trek/fuel_ex_9_8_29#/no/no/2014/Trek/fuel_ex_9_8_29/detailsHjul
Bontrager Rhythm Elite Tubeless Ready 28-hole disc wheel system, 15mm front hub, 142x12mm rear hub
Dekk
Bontrager XR3 Team Issue Tubeless Ready, 29x2.30"
Drivverk
Girvelgere
Shimano Deore XT, 10 speed
Krankgir
Shimano Deore XT, high direct mount
Bakgir
Shimano Deore XT Shadow Plus
Krank
Shimano Deore XT, 38/24
Kassett