Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ryggsekk / Drikkesekk

Ryggsekk / Drikkesekk #2203665 11/05/2016 21:21
G
Giantxtc2 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
G
Hei!
Hva anbefales som drikke / ryggsekk.
Idag har jeg en Octane 18, men føler den blir litt for. Om man ikke velger å fylle den opp såkalt.

Har sett på noen ritt at enkelte bruker noe man har under trøye, og andre har en liten sekk.

Hva har dere?

Re: Ryggsekk / Drikkesekk [Re: Giantxtc2] #2203669 11/05/2016 21:42
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jeg har en Ergon BE2. Er superfornøyd med den, merker omtrent ikke at jeg har den på ryggen. Den har 6 liters rom til det viktigste verktøyet, slange o.l. og 2 liter drikkeblære. I tillegg har den ryggplate som kan tas ut om man ønsker.
Den sitter svært godt på ryggen i alle situasjoner. De har også større varianter om man ønsker det.

Har en Camelbak Hawg også, til lengre dagsturer eller lange ritt. Men den er på en annen planet enn BE2 sekken, danser alle veier på ryggen, er som å ha en søplesekk på ryggen.

You are what you eat...mmm nuts
Re: Ryggsekk / Drikkesekk [Re: Giantxtc2] #2203907 12/05/2016 13:04
G
Giantxtc2 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
G
Ser denne sekken er delt på midten?

Jeg er på utkikk etter både pose og sekk. En jeg kan løpe med, og samtidig få plass til en liten jakke, evt en slange.
Camelbak hydrobak er bra, men samtidig hakket for liten.

Nathan Blackligth er også aktuell, sitter veldig bra, men blir kanskje litt klumpete på f.eks Farris eller Montebello.

Re: Ryggsekk / Drikkesekk [Re: Giantxtc2] #2203908 12/05/2016 13:08
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
USWE har fine sekker som sitter godt og tett på ryggen. Er nok en fordel både på sykkel og løping. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med min.

http://www.uswe-sports.com/products/hydration-packs/bike

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Ryggsekk / Drikkesekk [Re: Giantxtc2] #2203918 12/05/2016 13:31
Hoaas Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Giantxtc2
Ser denne sekken er delt på midten?

Jeg er på utkikk etter både pose og sekk. En jeg kan løpe med, og samtidig få plass til en liten jakke, evt en slange.
Camelbak hydrobak er bra, men samtidig hakket for liten.

Nathan Blackligth er også aktuell, sitter veldig bra, men blir kanskje litt klumpete på f.eks Farris eller Montebello.

Det stemmer, den er delt på midten for at den skal følge ryggen din når du krummer den osv.
Beltet rundt magen er også bredt og sitter godt. Har ikke prøvd den på løping, men tror ikke det skal være noe problem. Skal prøve den på løpetur en gang i nær framtid.

You are what you eat...mmm nuts

Moderator  support