Dro du ut på tur xvartframtid?
Gøy å høre at de finnes andre som og er interessert i bikepacking! Hvis vi finner på å dra på tur så kan du låne seatpost-racken min så trenger du ikke ha så mye i sekken.
Min fantastiske Diamant som jeg kjøpte på nettet er dessverre litt for liten for meg så jeg skal selge den. Har prøvd med lengre stem og/eller breiere styre men det blir ikke helt bra. Kjipt, men ikke noe å gjøre åt. Jeg la opp den her hvis noen er interessert
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2207004&#Post2207004Bestilte en GT Grade Tiagra som erstatter. Adventure/CX/gravel.
Skal prøve å klare meg med en sykkel til alt. Bytte til mid cage derailleur og 11-34 kassett, og prøve å bytte 50-ringen til en 46-ring isteden så får jeg lav og tight gearing som jeg kommer trenge hvis jeg skal bruke den mye i terrenget.
Skal og bestille dempet setepinne og dempet stem som kan monteres de gangene det er virkelig ujevn terreng. Part time fulldempet adventure CX, one bike to rule them all

Ganske kjapp,ikke altfor tung, veldig komfortabel, ikke altfor dyr. Trur det blir bra!